  • 11. Data: 2014-02-15 06:54:55
    Temat: Re: jak uzywac tableta? nie da sie...
    Od: Franek Kalina <j...@z...gross.il>

    Dnia 2014-02-14 21:55, Użytkownik - mr misio napisał::
    > wyzale sie, bo po prostu jakis dramat.
    >
    > uzywam rano tabletu, costam popatrze, odkladam, wieczorem chce dalej
    > potapac, a tu... bateria rozladowana.
    >
    > no to laduje, to musi potrwac, ide spac, wstaje, cos popatrze, bo
    > naladowana, odkladam i pare godzin pozniej - dupa.

    Kupiłeś w biedronce czy na allegro?

  • 12. Data: 2014-02-15 11:12:09
    Temat: Re: Re: jak uzywac tableta? nie da sie...
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >czas pracy niby dlugi... w kategoriach obecnych urzadzen :]

    na 100% masz jakas aplikacje ktora dziala w tle zzerajac bakterie...
    ja dajac dzieciakom do zabawy tablet dostaje go z powlaczanymi grami
    typu "pou" ktora to pieknie wciaga baterie bo ciagle w tle pracuje.
    tez mialem ten problem i jakos doszedlem ktore to aplikacje to
    powoduja, teraz zwykly chinski 2 rdzeniowy tablet jest ladowany raz na
    pare dni przy uspieniu/rzadkim uzywaniu.

  • 13. Data: 2014-02-15 11:48:00
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik sunwick napisał:

    > na 100% masz jakas aplikacje ktora dziala w tle zzerajac bakterie...

    oczywiscie, system zzera baterie, wifi zzera baterie. Folder sync zzera
    baterie. bo niestety samba server nie dal sie zainstalowac, gdyz nie
    jestem administratorem swojego urzadzenia.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 14. Data: 2014-02-15 22:53:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Feb 2014 21:55:15 +0100, mr misio napisał(a):
> [...]
    > no to laduje, to musi potrwac, ide spac, wstaje, cos popatrze, bo
    > naladowana, odkladam i pare godzin pozniej - dupa.

    Ale przeciez mozna uzywac z kabelkiem (no prawie - u mnie w telefonie
    digitizer wariuje).

    > czy cala branza mobilna nie moglaby sie wziac w koncu za to, zeby nie
    > trzeba ciagle bylo pamietac o ladowaniu tych urzadzen co pare godzin,
    > czy codziennie?

    Nie bardzo ... ten internet mocno doi baterie.

    > a nie robic pincet megapikseli w foto w aparatce z plastikowa soczewka i
    > fixowany fokusem?
    > niech doloza jeszcze drugie tyle rdzeni i niech dziala pol godziny na
    > czuwaniu... wamac :/

    A czemu kupiles taki z 4 rdzeniami a nie z bateria na 4 dni ?

    J.

  • 15. Data: 2014-02-15 22:56:06
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > A czemu kupiles taki z 4 rdzeniami a nie z bateria na 4 dni ?

    bo nie mam ochoty czekac dwa dni az sie ekran przewinie.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 16. Data: 2014-02-15 23:14:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mr misio" <m...@g...pl> wrote in message

    > bo nie mam ochoty czekac dwa dni az sie ekran przewinie.

    Którego Nexusa 7 kupiłeś? Nowego czy zeszłoroczny model?
    Bo ja miałem ten starszy i bateria w stanie idle starczała prawie
    na tydzień. Na tyle długo że zwykle zapominałem do ładowarki
    podłączyć...

    Gdyby starczało na jeden dzień to bym pamiętał łatwiej :-)
    Tak jest z iPhone4 którego mam od ponad 3 lat - przed
    spaniem na nakaslik przy łóżku i do ładowania, rano 100%.

  • 17. Data: 2014-02-15 23:21:10
    Od: sp5it <v...@q...com>

> [...]
    >
    > no to laduje, to musi potrwac, ide spac, wstaje, cos popatrze, bo
    > naladowana, odkladam i pare godzin pozniej - dupa.

    Zainstaluj https://play.google.com/store/apps/details?id=com.uz
    umapps.wakelockdetector&hl=pl
    i zobacz ci ci zżera baterię.

  • 18. Data: 2014-02-16 12:32:23
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    > Bo ja miałem ten starszy i bateria w stanie idle starczała prawie
    > na tydzień. Na tyle długo że zwykle zapominałem do ładowarki

    No tak, jak sie go nie uzywa, powylacza wifi, i wszystkie dzialajace w
    tle aplikacje to pewnie tak.

    Tylko jak ja go nie uzywam, to przez wifi ma sie aktualizowac /zebym nie
    marnowal czasu jak wlacze wifi na aktualizacje, ktore niby w tle ale
    wkurzaja informacjami i spowalniaja jednak urzedzenie/ Aplikacje w tle
    maja sie synchronizowac.

    > Gdyby starczało na jeden dzień to bym pamiętał łatwiej :-)
    > Tak jest z iPhone4 którego mam od ponad 3 lat - przed
    > spaniem na nakaslik przy łóżku i do ładowania, rano 100%.

    No ja wlasnie glownie o tym rozpoczalem watek - branza mobilna skupia si
    ena wszystkim, poza tym, zeby byla na prawde mobilna.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 19. Data: 2014-02-16 12:46:17
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-02-14 23:26, mr misio pisze:
    > nie, google nexus

    3g czy zwykły? jesli zwykły, co wiem z autopsji, to opsiane przez Ciebie
    zachowanie jest niemozliwe, chyba ze jakis shit-soft zazyna Ci procka
    albo bateria jest juz dead.

    --
    @foe_pl

  • 20. Data: 2014-02-16 12:57:19
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik the_foe napisał:

    > 3g czy zwykły? jesli zwykły, co wiem z autopsji, to opsiane przez Ciebie
    > zachowanie jest niemozliwe, chyba ze jakis shit-soft zazyna Ci procka
    > albo bateria jest juz dead.

    pisalme, zwykly, pierwszy, pisalem dlaczego - ale mnie uzytkownika nie
    interesuje, ze apka zzera, bo widac ma zzerac. Mnie interesuje, dlaczego
    nie robia lepszych baterii.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg