  • 1. Data: 2019-12-14 20:59:37
    Temat: jak widać pieszych w deszczu nocą
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    oto filmik ukazujący jak kierowca samochodu, widzi pieszych nocą, w
    deszczu. Dzięki dobrej woli wszystkich uczestników ruchu, bezpieczne
    przejście odbyło się wzorowo. Ale wystarczy ze pieszy nie da szans
    kierowcy na to aby został dostrzeżony, a skończy się tragedią.

    https://youtu.be/XzGuXWxamY4

    ToMasz

  • 2. Data: 2019-12-14 21:04:03
    Temat: Re: jak widać pieszych w deszczu nocą
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-14 20:59, ToMasz wrote:
> [...]
    > przejście odbyło się wzorowo. Ale wystarczy ze pieszy nie da szans
    > kierowcy na to aby został dostrzeżony, a skończy się tragedią.

    No właśnie g..o widać. Dlatego te przepisy są absurdalne.

  • 3. Data: 2019-12-14 21:09:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wczoraj gdy byłem już na pasach niemal nie rozjechał mnie samochód.
    Sqrwysyn miał tylko jedno światło przednie.
    Nie przeszkadzało mu to, żeby mnie nie przepuscić (przechodziłem od strony
    przeciwnego pasa).
    Gdy jechał, myślałem że to motor z jednym światłem, tak wyglądał, no pojazd
    jednośladowy jedzie, i nie zatrzymuje się, lecz chce
    przejechać mi po paznokciach.
    Uratowało mnie to, że nie świeciło mu się prawe, a nie lewe, bo bym dziś nie pisał.
    Więc daruj sobie oczernianie pieszych.

    -----

  • 4. Data: 2019-12-14 21:32:36
    Od: p...@g...com

    Ziew. Przecież auto z naprzeciwka się zatrzymało więc gdybyś walnął pieszego to pudło
    murowane. Nie widzisz nie jedziesz wciąż obowiązuje.

  • 5. Data: 2019-12-14 21:37:56
    Od: z <...@...pl>

    To ma być na obronę Najsztuba? ;-)

  • 6. Data: 2019-12-14 22:23:11
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.12.2019 o 21:32, p...@g...com pisze:
    > Ziew. Przecież auto z naprzeciwka się zatrzymało więc gdybyś walnął pieszego to
    pudło murowane. Nie widzisz nie jedziesz wciąż obowiązuje.

    Tak jak napisałeś, ja zwolniłem i zatrzymałem się, bo ci z naprzeciwka
    stanęli. Gdybym go przejechał, to ja bym siedział, on by nie żył (chyba
    ona to była). tyle ze sens jest taki, ze nowe przepisy pozwolą łatwiej
    wsadzić za kraty, zamiast ratować życie lemingów.
    bo jak ktoś z naprzeciwka będzie zwalniał, zatrzymywał się, bo szuka
    miejsca do parkowania, to reszta po hamulcach, bo przecież ktoś tam
    przechodzi? Nie, tak nie będzie. Będzie po staremu, tylko łatwiej będzie
    przerzucić winę na kierowce.
    ToMasz

  • 7. Data: 2019-12-14 23:04:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.12.2019 o 20:59, ToMasz pisze:

> [...]
    > przejście odbyło się wzorowo. Ale wystarczy ze pieszy nie da szans
    > kierowcy na to aby został dostrzeżony, a skończy się tragedią.

    Trzeba lepszą kamerkę kupić, bo nic nie widać - nie tylko pieszych.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2019-12-14 23:07:17
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sat, 14 Dec 2019 20:59:37 +0100, ToMasz wrote:

> [...]
    > przejście odbyło się wzorowo. Ale wystarczy ze pieszy nie da szans
    > kierowcy na to aby został dostrzeżony, a skończy się tragedią.

    nie bujasz w oblokach ?

    zdjecie/video zrobione pod swiatlo i bez fitra !

  • 9. Data: 2019-12-14 23:32:43
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-12-14 23:04, Shrek wrote:

    > Trzeba lepszą kamerkę kupić, bo nic nie widać - nie tylko pieszych.

    Zdjąłeś mi to z języka (klawiatury). Jednak widzimy w nocy lepiej, niż
    taka kamerka.

  • 10. Data: 2019-12-14 23:57:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo ąćęłńóśźż pisze tak:

    > Wczoraj gdy byłem już na pasach niemal nie rozjechał mnie samochód.
    > Sqrwysyn miał tylko jedno światło przednie.

    Jak przechodzę

    -gdziekolwiek jeśli nic nie jedzie, najlepiej w stadzie np dzieci
    -na czerwonym idę i patrzę na sygnalizator samochodów
    -na czerwonym przechodzę za pierwszym samochodem
    -kiedy korek stoi staram się przed policja, autobusem i innym rozumnym
    -patrzę kierowcy w oczy -murzyni -brodacze
    -uwazam na rowery i hulajnogi i jadących pod prąd
    -uważam na samochody bez świateł

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer