    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak wyjąć (w całości) szybę z auta?
    Date: Wed, 15 May 2019 21:18:35 +0200

    W dniu 15.05.2019 o 18:25, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Czy jest to struna, to nie wiem, ale dokładnie tak to robią ci od
    > wymiany szyb. Pojedź z tą klapą do zakładu, to Ci to zrobią.

    to niestety jest choroba narodu. Kto wybił szybę? Policja nie ma
    szklanej kuli. Patrzę na allegro olx, czy są szyby. Są, ale daleko, sam
    transport 100zł lub więcej. Dzwonię do szyby cośtam. 450zł. drogo. A jak
    przewiozę starą klapę z szybą to wyjęcie i wklejenie będzie
    kosztowało....? 250zł ILE? 250zł!!!! No to chcę sam wymienić szybę.

    Drogo? Tak, drogo. Mało mnie obchodzi ile płacą mu właściciele drogich
    aut. jak gość ma "luzy" to powinien robić. Możecie napisać ze mam głupie
    wyobrażenie o cenach usług, ale on splajtuje bo ma zadarty nos, zarobi
    ktoś elastyczniejszy. Tyle że jak wspomniałem to plaga. Rano dzwonię do
    chłopa - ja po klapę z agili. teraz nie mogę, zadzwoń pan o 12. odzwonię
    - zadzwoń pan o 15. dzwonię - zadzwon pan o 17 to ja nawet tą szybę panu
    wyjmę- o 17stej nawet nie oddzwonił. bo? Bo gość działa bez planu. nie
    wiem co i o której bedzie robił. bo ma w dupie małych klientów - oni go
    też będą mieli w dupie.

    ToMasz

    PS. jakbyście kiedykolwiek chcieli kupić jakiś drobiazg od allegrowego
    handlarza, to zróbcie tak:
    w jego ofercie znajdźcie coś cennego. silnik, coś co jest drogie.
    umówicie się na odbiór. z innego numeru telefonu zadzwońcie po to co
    chcecie kupić, umówcie się na 15 minut wcześniej lub później. dla 2
    klientów znajdzie czas.