    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 15 May 2019 14:22:25 -0700 (PDT)
    Subject: Re: jak wyjąć (w całości) szybę z auta?
    From: s...@g...com

    W dniu środa, 15 maja 2019 14:18:38 UTC-5 użytkownik ToMasz napisał:

    > to niestety jest choroba narodu. Kto wybił szybę? Policja nie ma
    > szklanej kuli. Patrzę na allegro olx, czy są szyby. Są, ale daleko, sam
    > transport 100zł lub więcej. Dzwonię do szyby cośtam. 450zł. drogo. A jak
    > przewiozę starą klapę z szybą to wyjęcie i wklejenie będzie
    > kosztowało....? 250zł ILE? 250zł!!!! No to chcę sam wymienić szybę.
    >
    > Drogo? Tak, drogo. Mało mnie obchodzi ile płacą mu właściciele drogich
    > aut. jak gość ma "luzy" to powinien robić. Możecie napisać ze mam głupie
    > wyobrażenie o cenach usług, ale on splajtuje bo ma zadarty nos, zarobi
> [...]

    Szefie, bladzisz.

    Szyba/szklo jest tanie. Szczegolnie z jakiego nordglasa.
    To jakies waciki.
    Drozsze sa nieco te fordowskie taka kosztuje 400pln z saloglasa.
    Ty chcesz jakas popierdolke wiec sama szyba to dla wprawiacza jest jakies 100pln
    minus vat.

    Tyle ze trzeba najpierw wyciac stara szybe, zazwyczaj struna. I to tak zeby nie
    uszkodzic lakieru.
    Potem wyciac stara uszczelke, na tyle na ile sie da. Potem calosc umyc.
    I zasmarowac nowym "silikonem". Grubo zasmarowac.

    Calosc to przynajmniej godzina roboty jak nie poltorej.

    Wiec sama godzina dlubania to juz jest 40-70pln za samego ziutka ci ci bedzie szybe
    wprawiac.
    Do tego dolicz chemizne, te do odtluszczania i mycia i te co robi za uszczelke.

    Wiele od tego 250pln nie urwiesz. A jeszcze trzeba hale oplacic i szefa ziutka.

    Poradze ci:
    Poszukaj se na alegro struny do wycinania szyb. Do kompletu kup odtluszczacz (nie
    jestem pewien czy zwykly rozpuszczalnik sie nada) i kup dobry klej do szyb.
    Jak ci sie zakupy zamkna w 150pln to jestes w domu.
    Szybe wytniesz, wkleisz i bedzie git.

    Na jutubie sa tutoriale, powodzenia!