  • 1. Data: 2010-01-28 10:48:48
    Temat: Re: jaka przetwornice do samochodu na 12 na 220?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-28, MM <k...@g...pl> wrote:

    > A do czego chcesz tą przetwornicę?
    >
    > Do zapalniczki widziałem na allegro max 350W ciągłej / 500 chwilowej
    > (szukaj IPS-500) lub 150/300 IPS-300

    350W przy 14V to 25A - i to przy założeniu 100% sprawności przetwornicy.
    Jak ma zapalniczkę zabezpieczoną bezpiecznikiem 10A to już dobrze... To
    nie ma prawa działać.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 2. Data: 2010-01-28 10:59:41
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    > 350W przy 14V to 25A - i to przy założeniu 100% sprawności przetwornicy.
    > Jak ma zapalniczkę zabezpieczoną bezpiecznikiem 10A to już dobrze... To
> [...]

    Się nie znasz. Marketingowcy i ludzie od produkcji nalepek wiedzą lepiej :)

    No szczytem cudów jakie widziałemo były kable rozruchowe podłączane pod
    zapalniczkę. Dopiero gdzieś na końcu instrukcji pisanej maczkiem było info,
    że tak się tylko te kable nazywają a tak naprawde to chodzi o powolne
    podładowania padniętego akumulatora z żywego auta.

  • 3. Data: 2010-01-28 11:01:45
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    A tu masz nawet 1000W i kabelek pod zapalniczkę:)
    http://allegro.pl/item886620119_przetwornica_z_12v_n
    a_230v_max_1000w_dostawa_24h.html

  • 4. Data: 2010-01-28 11:18:11
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    SET pisze:
    > A tu masz nawet 1000W i kabelek pod zapalniczkę:)
    > http://allegro.pl/item886620119_przetwornica_z_12v_n
    a_230v_max_1000w_dostawa_24h.html

    Akurat ma taki i taki... pewnie w instrukcji jest mowa o tym,
    kiedy można podłączyć pod zapalniczkę, a kiedy nie rekomendujetsia

  • 5. Data: 2010-01-28 11:29:27
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hjro93$18t9$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    > gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

    No chyba, że tak. Co nie zmienia faktu, że przy maksie obciążenia akumulator
    musiałby wydolić z 80A co w standardowych autkach jest ciężko wykonalne. Ale
    przy jakimś większym np. domowym jako zasilanie awaryjne to całkiem ciekawy
    pomysł może być.

  • 6. Data: 2010-01-28 16:46:58
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    SET pisze:

> [...]
    > przy jakimś większym np. domowym jako zasilanie awaryjne to całkiem ciekawy

    Po pierwsze nie wiemy ile wspólnego z prawdą mają te parametry, ale optycznie
    robi nie najgorsze wrażenie... więc stawiam na 2/3 tego, co deklarują :)
    Nawet gdyby pisali prawdę, to przy ciągłej 500W pobierze koło 50A.
    Przy pracującym alternatorze wydoli bez większego problemu.
    Na samym aku pociągnąłby niedługo.

  • 7. Data: 2010-01-29 08:12:10
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 28-01-2010 o 10:48:48 Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> napisał(a):

    > 350W przy 14V to 25A - i to przy założeniu 100% sprawności przetwornicy.
    > Jak ma zapalniczkę zabezpieczoną bezpiecznikiem 10A to już dobrze... To
    > nie ma prawa działać.

    W zestawie są krokodylki, więc pod zapalniczkę tylko do pewnej mocy...

  • 8. Data: 2010-01-29 10:55:02
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-29, MM <k...@g...pl> wrote:

    > W zestawie są krokodylki, więc pod zapalniczkę tylko do pewnej mocy...

    Na początku było o gnieździe zapalniczki i do tego się odnosiłem.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski