  • 41. Data: 2014-05-20 12:44:06
    Temat: Re: jaki automat do miasta?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-20 10:57, masti pisze:

    > akurat w moim C-Maxie 5 to się wrzuca przy 40-50 :)

    Wrzucić to można i przy 30, ale czy to zdrowe?

    --
    MN

  • 42. Data: 2014-05-20 12:48:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 20 May 2014 12:44:06 +0200 osobnik zwany Marcin N
    napisał:

    > Wrzucić to można i przy 30, ale czy to zdrowe?

    tak mówi instrukcja. cholera mnie bierze, bo ledwo ruszę to trzeba
    wchlować biegami. Dieselek z 6-biegowym manualem to nie jest dobre
    połaczenie :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2014-05-20 14:13:24
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 maja 2014 15:35:02 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > Za mały silniczek. Zasada jest taka - jeżeli automat to tylko z większym
    >
    > silnikiem, tylko wtedy będziesz się delektował jazdą.

    Powiedz to mojej kobiecie to Cie wysmieje. Dla niej wszystko co pozwala na nie
    wachlowanie biegami jest przyjemnoscia z jazdy. Kwestia zapierdalania nie ma dla niej
    wiekszego znaczenia.
    Wszystko zalezy od tego jakie masz oczekiwania.
    --
    Dman-666

  • 44. Data: 2014-05-20 14:38:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    >Bardzo chętnie też poczytam w jakim mieście i jakich
    > okolicznościach szalejesz na piątce ?

    Ale w czym problem?
    Bo ja 5 tkę mogę włączyć gdzieś koło 50-60 bez protestów ze strony silnika.
    W każdym polskim mieście taką prędkość uzyskam.

    A zazwyczaj jeżdżę na 6-tce. ;-)

  • 45. Data: 2014-05-20 17:11:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-20 14:13, Dman666 pisze:

    > Powiedz to mojej kobiecie to Cie wysmieje. Dla niej wszystko co pozwala na nie
    wachlowanie biegami jest przyjemnoscia z jazdy.

    Dla mnie też. Nie jestem kobietą. Mam mnóstwo znajomych, którzy
    delektują się automatami i nie zamieniliby ich na manuale. Śmieszą nas
    twardziele, którzy wmawiają sobie, że automaty są dla bab.

    --
    MN

  • 46. Data: 2014-05-20 19:16:28
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-18 21:21, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Tak, i widać to na porównaniu passata z mustangiem o 200HP mocniejszym
    > :-)))))

    No jasne - tego co zestawił automat z silnikiem 1.8 należałoby o ile nie
    postawić przed plutonem egzekucyjnym to przynajmniej zamknąć w pokoju
    bez klamek.

  • 47. Data: 2014-05-20 19:18:50
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-18 21:20, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Ale nic podobnego nie wykazałeś...
    > Wykazałeś tylko że większy i mocniejszy silnik lepiej się zbiera
    > z 60km/h w lekkim aucie niż mniejszy i słabszy silnik w cięższym.

    Odnoszę że Twoja wiedza w tym temacie jest czysto teoretyczna. Co w
    ogóle rozumiesz po przez pojęcia lekkie-ciężkie, Passat z silnikiem 1.8,
    ważący 1200kg z ogonkiem i ponad 100u KM to zły wybór, a tonowa Corsa z
    motorkiem 1.2 i 60KM to już strzał w dziesiątkę?

    > Pleciesz bzdury - skrzynia automatyczna dużo lepiej zmienia biegi
    > i lepiej wykorzystuje silnik i jego moce niż statystyczny kierowca.
    > Niezależnie od tego czy jest to mały czy większy silnik.

    Gw*o prawda. Automaty którymi miałem okazję wypróbować wszystkie były
    jakby przymulone. Z manualem i 60km/h na trójce nawet Vectra a`la 100KM
    potrafiła zadymić spod kół przy gwałtownym dodaniu gazu, natomiast w
    Passacie powtórzenie takiej operacji sprawia że cała para idzie gdzieś w
    gwizdek.

  • 48. Data: 2014-05-20 19:18:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

> [...]
    > Ja wozidło mam stare i wolne ale piąty bieg wrzucam przy 90km/h.
    > I niestety nie w mieście, tam nie mam miejsc gdzie mogę tyle jechać.

    I tu masz ilustrację tego o czym pisałem wcześniej :-))))

    Radku - jeżdzę po Krakowie praktycznie cały czas na piątce.

    Ty lepiej napisz w jakim to mieście nie jestes w stanie osiągnąć
    prędkości normalnej dla 5 biegu w większości aut, czyli 40-50km/h.

    Widzę że jesteś jednym z tych ludzi z mojego przykładu, co to orzą
    silnik na dwójce do 50-60km/h i potem trójka od 60km/h w górę :-))))

    Ekonomika Twojej jazdy będzie pewnie dwa razy gorsza niż automatu,
    który utrzymuje obroty właśnie tak jak ja je utrzymuje na manualu,
    czyli biegi wysokie na tyle aby silnik płynnie jechał w rejonie 2k-3k rpm.

  • 49. Data: 2014-05-20 19:19:18
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-19 10:16, Robson pisze:

    > Niczego nie straciłeś, szajs i drogie w naprawie.

    Ma znajomy pojazd z taka skrzynką, jest to ten wyrób samochodopodobny
    którym można się poruszać bez prawa jazdy. Jazda tym to istny koszmar,
    ale ma on tylko 2,5KM mocy.

  • 50. Data: 2014-05-20 19:19:53
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-18 21:22, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Dla kogoś kto całe życie spędził w wyścigowym flagowcu Forda
    > każdy normalny samochód będzie nieporozumieniem...
    > Ale zrozum że osiągi mustanga nie wynikają z manualnej skrzyni
    > biegów bo sam piszesz że używałeś automatów, więc powinieneś
    > porównywać te same silniki z automatem i z ręczną skrzynią
    > a nie mustanga z passatem bo tylko się kompromitujesz.

    Tylko poprównuję niewielki silnik Passata z dużym Mustanga . Tym samym
    odpowiadam wątkotwórcy że jak już automat i oczekiwanie komfortu jazdy,
    to tylko auto z dużym silnikiem.