  • 81. Data: 2014-05-22 16:33:58
    Temat: Re: jaki automat do miasta?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Zapewnienia człowieka złapanego na kłamstwie są g... warte.

    Jestes teraz zwyczajnie bezczelny insynuując że gdzieś kłamałem. Po tylu
    tłumaczeniach można wnioskować, że celowo i złośliwie usiłujesz mnie
    zdyskredytować. Odgrywasz sie za turbinkę, czy co? Takim małym czlowiekiem
    jestes?

    > I nie odróżniasz byłem od jestem ?

    Kłamiesz - nie napisałem tam nigdzie że jestem teraz w Krakowie.
    Czemu kłamiesz?

    > Zmieniło by gdybyś napisał że "kiedyś w Krakowie", ale nie napisałeś.

    Nie rozmawialiśmy o tym *kiedy* jeździłem tylko *gdzie* jeździłem. Ostatnio
    byłem w Krakowie w marcu tego roku i jeździlem autem z manualna skrzynką.
    Jaką w tej rozmowie różnice stwarza data jazdy? Żadną. Czemu więc kreujesz
    sztuczne problemy i brniesz w zarzuty po takiej ilości wyjaśnień???

    > Ja nic nie pisze na temat twojego stałego miejsca zamieszkania.
    > Ja przypominam co sam napisałeś o miejscu gdzie przebywasz.

    Nic nie pisałem o miejscu gdzie aktualnie przebywam!!! To własnie zle
    zrozumiałeś: pisalem o miejscu gdzie jezdżę rutynowo po miescie na piatce,
    bo o tym byla rozmowa.
    Czemu na sile dezinformujesz?

  • 82. Data: 2014-05-22 21:44:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-22 16:33, Użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
    > tłumaczeniach można wnioskować, że celowo i złośliwie usiłujesz mnie
    > zdyskredytować. Odgrywasz sie za turbinkę, czy co? Takim małym czlowiekiem

    Ale nie zaprzeczysz że w pewnym wątku rozmówca (nie ja) zacytował
    twoją własną wypowiedź z innego wątku z której wynikało że mijesz
    się z prawdą.

    > Kłamiesz - nie napisałem tam nigdzie że jestem teraz w Krakowie.
    > Czemu kłamiesz?

    Nigdzie nie napisałeś że w Krakowie byłeś w innym czasie.
> [...]

    > Jaką w tej rozmowie różnice stwarza data jazdy? Żadną. Czemu więc kreujesz
    > sztuczne problemy i brniesz w zarzuty po takiej ilości wyjaśnień???

    Ale dziwnym trafem tego nie napisałeś wtedy tylko piszesz teraz
    kiedy ktoś zauważył pewną niezgodność w tym co piszesz. :-)

    > Nic nie pisałem o miejscu gdzie aktualnie przebywam!!! To własnie zle
    > zrozumiałeś: pisalem o miejscu gdzie jezdżę rutynowo po miescie na piatce,
    > bo o tym byla rozmowa.
    > Czemu na sile dezinformujesz?

    Na siłę to ty dezinformujesz, a może to zwykłe kłamstwo ?
    W dalszym ciągu czekam na wyjaśnienie jakim to samochodem i przy
    jakich obrotach wrzucasz piątkę przy prędkościach jakie byłeś
    łaskaw podać.

    Pozdrawiam

  • 83. Data: 2014-05-22 23:12:22
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Ale nie zaprzeczysz że w pewnym wątku rozmówca (nie ja) zacytował
    > twoją własną wypowiedź z innego wątku z której wynikało że mijesz
    > się z prawdą.

    Radku, oczywiscie nie zaprzeczę że zacytował moją wypowiedź, ktorej
    najwyraźniej nie zrozumiał. To widzimy wszyscy jednakowo. Kłamstwem
    natomiast jest twierdzenie że wynikało z tego co zacytował że mijam się z
    prawdą.

    Tłumaczę Ci to do znudzenia już od dłuższego czasu. Nie rozumiem dlaczego
    idziesz w zaparte że powiedziałem coś, czego nie powiedziałem?
    Ok, nie zrozumieliśmy się, rozumiem, zdarza się - zostało potem
    nieporozumienie wyjaśnione, dlaczego tak mocno zależy Ci na tym aby ciągle
    upierać się przy swojej, błednej interpretacji moich słów? Dlaczego tak
    bardzo zależy Ci aby mnie na siłę i bezpodstawnie zdyskredytowaćprzez
    zarzucanie jakichś wyimaginowanych kłamstw? Przecież to żałosne...

    > Nigdzie nie napisałeś że w Krakowie byłeś w innym czasie.

    A po co miałbym to pisać? Czy to jest pl.news.fanclub.pszemol?? Nie było to
    przedmiotem rozmowy!!

    Coś się tak tego uczepił? Co to za różnica czy jechałem na piątce wczoraj
    czy w marcu???

    > Ale dziwnym trafem tego nie napisałeś wtedy tylko piszesz teraz
    > kiedy ktoś zauważył pewną niezgodność w tym co piszesz. :-)

    A powiedz mi, po co miałem pisać wtedy o tym *kiedy* jeździłem na piątce?
    :-)) Rozmawialiśmy przecież o tym *gdzie* jeździłem na tej piątce...

    > Na siłę to ty dezinformujesz, a może to zwykłe kłamstwo ?

    A może źle się troche czujesz? :-)))

    > W dalszym ciągu czekam na wyjaśnienie jakim to samochodem i przy
    > jakich obrotach wrzucasz piątkę przy prędkościach jakie byłeś
    > łaskaw podać.

    Napisałem Ci już o tym kiedy wrzucam piątkę.
    I nie wiem czemu mnie pytasz o samochód...
    Pożyczam różne auta z wypożyczalni: często jest to Citroen C4, czasem jakiś
    mały Hyundai, raz miałem Seata Toledo, raz nową Astrę - a nawet czasem mam
    okazję pojeździć Fiatem Panda bo taki akurat jest w rodzinie.
    Nie są to krążowniki szos ani ścigacze - ot przeciętne auta spotykane na
    naszych polskich drogach.

  • 84. Data: 2014-05-23 08:46:57
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Powiedz to mojej kobiecie to Cie wysmieje. Dla niej wszystko co pozwala na nie
    wachlowanie biegami jest przyjemnoscia z jazdy. Kwestia zapierdalania nie ma dla niej
    wiekszego znaczenia.
    > Wszystko zalezy od tego jakie masz oczekiwania.

    Cóż, tym się właśnie różni mężczyzna, że ważne jest jeszcze jak silnik
    pracuje (tak, mam 3,3 litra V6), równiutko, cichutko, jak trzeba nagle
    przyspieszyć to pedał w podłogę, grzywka na plecy i odjazd.
    W CVT silnik wkręca się na najwyższe obroty, wyje, potem dopiero zmienia
    biegi - koszmar.

  • 85. Data: 2014-05-23 09:41:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-22 23:12, Użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
    > najwyraźniej nie zrozumiał. To widzimy wszyscy jednakowo. Kłamstwem
    > natomiast jest twierdzenie że wynikało z tego co zacytował że mijam się z

    A co wedle twoich założeń z tego wynikało ?

> [...]
    > bardzo zależy Ci aby mnie na siłę i bezpodstawnie zdyskredytowaćprzez
    > zarzucanie jakichś wyimaginowanych kłamstw? Przecież to żałosne...

    Chyba nie zrozumiałeś tego co czytasz.
    Ja twierdzę że nie powiedziałeś czegoś co teraz udajesz że powiedziałeś
    a konkretnie że w tym Krakowie jeździłeś w innym terminie.

> [...]
    > przedmiotem rozmowy!!
    >
    > Coś się tak tego uczepił? Co to za różnica czy jechałem na piątce wczoraj

    Pewnie taka że wczoraj twierdziłeś tez że aktualnie przebywasz
    w innej strefie czasowej. Kraków nie jest w innej czyli kłamałeś.

    > A powiedz mi, po co miałem pisać wtedy o tym *kiedy* jeździłem na piątce?
    > :-)) Rozmawialiśmy przecież o tym *gdzie* jeździłem na tej piątce...

    Po to żeby uniknąć takiej sytuacji jak teraz.

    > A może źle się troche czujesz? :-)))

    Owszem, jak czytam twoje kłamstwa.

    > Napisałem Ci już o tym kiedy wrzucam piątkę.
    > I nie wiem czemu mnie pytasz o samochód...

    Bo czuje kolejne twoje kłamstwa.

    Pozdrawiam

  • 86. Data: 2014-05-23 12:49:45
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > A co wedle twoich założeń z tego wynikało ?

    Nic nie wynikało.
    I w kółko od nowa...
    Dobra - ja na tym koncze. Ileż można tłumaczyć?
    Skoro do tej pory nie zrozumiałeś to już pewnie nigdy nie zrozumiesz.

  • 87. Data: 2014-05-23 14:38:43
    Od: Grejon <g...@g...com>

    [ciach]

    Panowie dajcie sobie po ryju na privie. Chłopak pyta o to jakie auto
    dziewczynie kupić, a wy sobie dywagujecie kiedy 5tkę wrzucać.

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 88. Data: 2014-05-24 18:15:57
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-20 19:23, Pszemol pisze:
> [...]
    > będzie się lepiej zbierał z 60km/h niż passat z silnikiem 150-konnym.
    > Po to się właśnie kupuje większe silniki aby mieć lepszą dynamikę
    > jazdy i czuje się ją bez względu na zastosowaną skrzynię...
    >
    > A automatem trzeba się nauczyć jeździć, bo z tym się nie rodzi każdy.
    > W szczególności trzeba wiedzieć o opóźnionej reakcji i jak chce się
    > automat zmusić do redukcji pedałem gazu to trzeba to zrobić tą
    > ćwierć sekundy wcześniej niż zacznie się skręcać kierownicą przy
    > wyprzedzaniu. Wtedy nie będzie płaczów że silnik mulasty czy takie tam.

    Ani moje Mustangi nie miały po 300 koni ani Passat 150, to tak dla
    ścisłości. Jedyne co chciałem powiedzieć autorowi wątku że kupowanie
    automatu z tak małym i słabym silnikiem to niezbyt dobry pomysł.

  • 89. Data: 2014-05-24 18:17:23
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-20 19:31, Pszemol pisze:

    > Kto tu pisał o Oplu Corsie? Ty podałeś przykład "mulastego" passata 1.8L
    > z automatem. I porównywałeś to jak się on zbiera z 60km/h z tym jak
    > się zbiera mustang z silnikiem 300-konnym. To jest chore porównanie.

    Corsa czy jakiś Fiacik z małym silniczkiem coś innego? A dlaczego niby
    "chore"? Przecież temu Passatowi z tym jego silnikiem ta skrzynia pasuje
    jak świni chomąto, a Mustangowi z silnikiem 4,7litra to jak by dał w
    mordę (czyli jest super). Co tu w tym porównaniu widzisz chorego?

    > Zaraz - mówimy o dymieniu spod kół, czyli o zerwaniu przyczepności
    > z podłożem czy mówimy o dynamicznej jeździe przy wyprzedzaniu?
    > Bo to trochę dwie różne sprawy... Poza tym - pewnie miałeś starą Vectrę,
    > bez "tracktion control", bo w nowszych vw masz domyślnie to włączone
    > i nie wprowadzisz auta w poślizg dodając tylko gazu, nie wygłupiaj się
    > proszę...

    Właśnie z zerwaniem przy przyspieszaniu przyczepności, dynamika jest
    ściśle związana.
    Oczywiście że stara Vectra. Przecież nowej poprzedni właściciel by mi
    nie dorzucił jej gratis do kupowanego przeze mnie, od niego domu. Ale
    żeby nie było że to jakiś grat - przejechałem nią parę lat i złotówki
    nie wydałem na naprawy.

  • 90. Data: 2014-05-24 18:18:13
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-20 19:38, Pszemol pisze:

> [...]
    >
    > Dla mnie automat ma same zalety, nawet w małych autach z małymi
    > silnikami. A jak się przyzwyczaisz że trzeba dać automatowi tę ćwierć
    > sekundy "namysłu" skrzyni licząc od wciśnięcia energiczniej gazu do
    > wykonania redukcji biegu i dużego przyrostu mocy silnika z tą redukcją
    > związaną to nie będziesz odczuwał żadnej mulastości samochodu.
    > Dodatkowo będziesz mógł auto ekonomiczniej wykorzystywać niż
    > taki Radek na ten przykład, który w mieście nie korzysta w pełni ze
    > swojej skrzyni manualnej i pali dużo więcej paliwa na tej samej trasie

    Akurat nie porównuje Passata do Mustanga, ale do mojego przedostatniego
    auta którym jeździłem - Vectry (nie jestem całkowicie pewny, ale chyba
    miała 90 koni). Gdybym do takiego momentu podnosił obroty jak w tym mule
    gdy chciałem kogoś szybko wyprzedzić to normalnie asfalt by się chyba
    palił. A w tym czasie Passat z 5000 obrotów przyspiesza jak ta mucha w
    smole.
    Nie jest moim zamiarem wprowadzać kogoś w błąd. Piszę tylko o tym jak ja
    widzę te sprawy. A one wyglądają tak, że do znośnej jazdy z automatem
    potrzebna jest moc silnika i wysoki moment obrotowy, wtedy i tylko wtedy
    naprawdę można się delektować jazdą a nie stresować na drodze. No chyba
    że te najnowsze automatyczne skrzynie biegów działają na innych
    zasadach. Ale o takich nic mi nie wiadomo.
    Co do Radka i jego sposobu jazdy - no cóż, w mieści jeździ się
    przeważnie jak warunki na to pozwalają.