    Subject: Re: jaki następca starego chińczyka?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <M...@j...ru>
    Date: Thu, 5 Sep 2019 12:44:51 +0200

    W dniu 05.09.2019 o 11:58, zhbick pisze:
    > Dzień dobry!
    >
    > Szukam następcy Doogee T5 Lite 2/16GB, którego posiadam od dłuższego
    > czasu.
    >
    > W T5 podoba mi się odporność na upadki: używam go co prawda w
    > połączeniu z etui, które dodatkowo tę odporność podnosi, ale upadków
    > podczas uprawiania sportu z kilku metrów na beton, ostre skały chyba
    > przeżyłoby niewiele telefonów a ten chińczyk zniósł je bez szwanku,
    > ekran jest w znakomitej kondycji. Długo też pracuje na baterii. Te
    > zalety MUSI mieć jego następca. Może to być wielki, ciężki klocek, ale
> [...]

    E tam, nie ma odpornych na uderzenia telefonów, są tylko nie trafione.
    Wszystkie te goryle (hartowane szkła) to nie przeciwuderzeniowa tarcza a
    tylko po to żeby się mniej szkiełko rysowało. Kilka dni temu roczny
    telefon który klika ładnych razy zaliczył glebę upadł na chodnik, niby
    nic nadzwyczajnego, nawet metra nie było, pech jednak że akurat trafił
    ekranem na mały wystający kamień, bum i ekran trzasnął.  Tak że
    osobiście myślę że nie warto rozpatrywać sprzętu pod kątem wytrzymałości
    na upadki.