    From: Grzexs <g...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: jaki stacjon. aparat telefoniczny?
    Date: Sat, 3 Nov 2018 12:12:19 +0100

    W dniu 2018-11-02 o 23:06, Olo pisze:

    > Ponieważ jeszcze używam nr stacjonarnego za pomocą bramki voip, po
    > śmierci aparatu typu Bratek (ok 1 rok temu), postanowiłem zaopatrzyć się
    > w nowy. Budżet został zaplanowany około 100-150 zł. Założenie było takie
    > jak u Ciebie, ewentualnie dobrze byłoby aby był bezprzewodowy (ale to
    > nie był wymóg).
    > I co ....
    > Teoretycznie telefonów na rynku sporo ale (aczkolwiek szału nie ma,
    > kiedyś wg. mnie był większy wybór), albo ma pamięć ostatniego nr i
    > zakodowanie kilku nr pod poszczególnymi przyciskami ale nie ma
> [...]

    To ja polecam telefony Swissvoice. Robią na rynek niemiecki, gdzie
    stacjonarki jeszcze popularne. Kiedyś nawet miałem takie coś, jak
    jeszcze miałem stacjonarny. W sumie nie można było się przyczepić. Na
    pewno CLIP kojarzył z wpisem do książki. No i odporny był, kilka razy
    zaliczył twardą glebę i nic mu nie było. To był jednak trochę starszy
    model, więc moją opinię traktuj ostrożnie.

    --
    Grzexs