  • 21. Data: 2012-09-17 14:28:16
    Temat: Re: jaki telefon dostęp do sim bez wyjmowania baterii
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    news:k374d4$84p$1@dont-email.me...
    > "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote in message
    > http://www.ebay.ie/itm/Luxury-General-Mobile-Phone-S
    im-Card-Extender-Connector
    > -Junctor-Jointor-Tester-/170761861787?pt=US_Wholesal
    e_TV_Video_Home_Audio&hash
    > =item27c2333a9b

    albo troszke taniej
    http://www.ebay.ie/itm/Mobile-phone-Sim-Card-Extende
    r-BIG-CARD-Jointor-Tester-Adapter-Connector-Linker-/
    170761858900?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27c2332f
    54

  • 22. Data: 2012-09-17 14:57:31
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 17 września 2012 11:42:35 UTC+2 użytkownik atm napisał:

    > Etam niewymienna.

    Dokładnie, jest niewymienna. Ale polecam poczytać co to określenie oznacza.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 23. Data: 2012-09-17 15:03:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Sep 2012 11:42:30 +0200, atm napisał(a):

    > Etam niewymienna. Znacznie bardziej niewymienna jest w nowych HTC czy
    > Lumiach. W nich musisz wyciagnac wszystko, zeby dostac sie do dna
    > wanienki, do ktorej jest przyklejona bateria. A w iPhone? Trzy srubki,
    > nawet baterii nie wlutowali.

    Wymień w 3G albo 3GS... a te będą teraz bardziej potrzebowały wymiany.
    4 czy 4S to wyjątek od reguły, piątka ma baterię tak samo zrobioną jak 3G -
    na spodzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 24. Data: 2012-09-17 15:09:11
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-17 14:57, ALEX wrote:

    > Dokładnie, jest niewymienna. Ale polecam poczytać co to określenie oznacza.

    A to jakas scisla definicja wymiennosci jest?
    Patrzac w ten sposob mozna powiedziec, ze moj samochod to jednorazowka.

  • 25. Data: 2012-09-17 15:10:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Sep 2012 15:09:11 +0200, atm napisał(a):

    > A to jakas scisla definicja wymiennosci jest?

    Pewnie gdzieś pomiędzy Nokią N8 a iPadem 3 :-)

  • 26. Data: 2012-09-17 15:17:19
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-17 15:03, Waldek Godel wrote:

    > Wymień w 3G albo 3GS... a te będą teraz bardziej potrzebowały wymiany.
    > 4 czy 4S to wyjątek od reguły, piątka ma baterię tak samo zrobioną jak 3G -
    > na spodzie.

    No coz, do starszych modeli trzeba pewnie wujka szklarza ;]
    Co do piatki, mysle ze trzeba chwile poczekac na zdjecia z sekcji.
    To zdjecie na przyklad niewiele mowi jak wyglada bateria z drugiej
    strony, po zdjeciu klapki:
    http://images.fastcompany.com/upload/iphone-4s-insid
    e.jpg
    Srubki po obu stronach gniazdka wygladaja podobnie jak w 4:
    http://www.apple.com/iphone/design/

  • 27. Data: 2012-09-17 15:22:26
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 17 września 2012 15:09:16 UTC+2 użytkownik atm napisał:

    > A to jakas scisla definicja wymiennosci jest?

    W skrócie, jeśli producent zaprojektował baterię by jej wymiana był lekka, łatwa i
    przyjemna, to jest wymienna. Jeżeli przeciwnie, to jest niewymienna. I małe
    uzupełnienie: niewymienna =/= nie dająca się wymienić inną.

  • 28. Data: 2012-09-17 15:34:15
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-17 15:22, ALEX wrote:

    > W skrócie, jeśli producent zaprojektował baterię by jej wymiana był lekka, łatwa i
    przyjemna, to jest wymienna. Jeżeli przeciwnie, to jest niewymienna. I małe
    uzupełnienie: niewymienna =/= nie dająca się wymienić inną.

    W skrocie: to Twoja prywatna definicja ;P
    Porownujac do samochodu: swiece w dieslu sa wg powyzszej definicji
    niewymienne, bo ani to lekkie, ani przyjemne a latwe tylko teoretycznie.
    Wez ukrec taka swiece to dojdzie: ani latwe.
    Moja definicja jest nieco szersza: do urzadzen z wymienna bateria
    zaliczam takze iP4/4S oraz Nokie N8. W przypadku obu urzadzen nie trzeba
    rozklejac "jednorazowych laczen", uzywac czegokolwiek do podwazania.
    Slowem - producent przewidzial latwa wymiane baterii.
    Za urzadzenia z "niewymienna" bateria uwazam iPady i zdecydowana
    wiekszosc innych tabletow, iP3, HTC One. Choc ta niewymiennosc znowu
    jest umowna bo dla chcacego nic trudnego:
    http://www.phonearena.com/news/HTC-One-X-teardown-re
    veals-quad-core-internals_id29373#1-
    Ze starych urzadzen dorzucilbym Palma V/Vx, ehhh dlugo trzeba bylo go
    traktowac suszarka... ;]

  • 29. Data: 2012-09-17 15:53:44
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-17 15:22, ALEX wrote:

    > W skrócie, jeśli producent zaprojektował baterię by jej wymiana był lekka, łatwa i
    przyjemna, to jest wymienna. Jeżeli przeciwnie, to jest niewymienna. I małe
    uzupełnienie: niewymienna =/= nie dająca się wymienić inną.

    Do Twojej definicji dorzucilbym przede wszystkim dwa punkty:
    -wymiana odbywa sie bez uzycia narzedzi
    -mozna ja przeprowadzic w zasadzie w dowolnym miejscu
    Moze jeszcze trzeci:
    -wymiana jest opisana w instrukcji dolaczanej do telefonu

  • 30. Data: 2012-09-17 20:44:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Sep 2012 15:17:19 +0200, atm napisał(a):

    > No coz, do starszych modeli trzeba pewnie wujka szklarza ;]

    Niekoniecznie, ale coś z ginekologa to trzeba mieć. Robota nie jest
    specjalnie przyjemna. Od wymiany baterii w 3G/3GS są tylko dwie gorsze
    roboty: wymiana pękniętej obudowy w 3G/3GS oraz wymiana baterii w iPadzie
    3. Ta ostatnia powinna być w Sevres, jako wzorzec ;-)