  • 31. Data: 2012-09-18 18:50:46
    Temat: Re: jaki telefon dostęp do sim bez wyjmowania baterii
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-09-17 11:51, atm pisze:

    > Wiesz, poki co N8 ciezko jeszcze okreslic mianem jak najtanszego ;]
    > Poza tym przy tak czestym wkladaniu wyciaganiu sima od ktorego
    > zuzywaja sie styki baterii jest wielce prawdopodobne, ze znacznie
    > szybciej uszkodzi sie pstrykajacy mechanizm wkladania karty.
    >
    > Nie mozesz kupic po prostu jak najtanszego telefonu? Jesli znow zaczna
    > szwankowac kontakty baterii to wymienisz na inny jak najtanszy.

    A taki - Nokia 112?
    <http://www.nokia.com/pl-pl/produkty/telefony/112/sp
    ecyfikacje/>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 32. Data: 2012-09-18 20:08:49
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "krzysztofsf" napisał:

    > To nie lepiej przerobic jakis tani aparat , zeby zasilanie z baterii
    > doprowadzic z boku przewodem z jakims przelacznikiem?
    > Mialbys wtedy urzadzenie z szybkim latwym dostepem do karty,
    > przeznaczone wylacznie do przyjmowania tych platnosci.

    A czy przyjęcie takiej płatności wymaga jakiejś interakcji?
    To znaczy, czy beneficjent musi coś wykonać na włączonym telefonie z
    wetkniętą kartą SIM, na którą przychodzi takie doładowanie? Nie wiem,
    pytam. Bo samo sprawdzenie, czy dany numer został doładowany można wszak
    wykonać via www, bez branzlowania się SIM-ami.

    JoteR

  • 33. Data: 2012-09-19 12:11:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote in message
    > szukam obojętnie jaki telefon, jak najtańszy
    > ale z dostępem do karty sim bez wyjmowania baterii

    iPhone 4, 4S.

  • 34. Data: 2012-09-19 12:51:34
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-19 12:11, Pszemol wrote:
    > "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote in message
    >
    > iPhone 4, 4S.

    fakt, one juz teraz sa chyba za zlotowke ;]

  • 35. Data: 2012-09-19 12:54:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k3c83t$c0u$1@node2.news.atman.pl...

    > fakt, one juz teraz sa chyba za zlotowke ;]

    Wraz z wejściem na rynek iPhone 5 starsza wersja iPhone 4
    (bez S) w ogóle wypada z użytku, więc można się spodziewać
    dużego ich potanienia na rynku wtórnym (eBay/Allegro).
    A jest to wciąż dziś bardzo dobry telefon i spełnia wymaganie
    wymienianej łatwo karty SIM bez potrzeby wyłączania telefonu.
    Przyciąć sobie dużą SIM do rozmiarów mini SIM każdy potrafi?

  • 36. Data: 2012-09-19 13:01:03
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > wymienianej łatwo karty SIM bez potrzeby wyłączania telefonu.
    > Przyciąć sobie dużą SIM do rozmiarów mini SIM każdy potrafi?

    znowu pojechales...
    docinac karte, pieprzyc sie z wysuwaniem poronionej tacki i kupowac
    telefon za *tysiac* wtedy kiedy pytajacy chce NAJTANSZY?

  • 37. Data: 2012-09-19 13:01:49
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    > znowu pojechales...
    > docinac karte, pieprzyc sie z wysuwaniem poronionej tacki i kupowac
    > telefon za *tysiac* wtedy kiedy pytajacy chce NAJTANSZY?

    ale w sumie... pewnie go nie stac i dorabia ideologie :D

  • 38. Data: 2012-09-19 13:02:18
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-19 12:54, Pszemol wrote:

> [...]
    > wymienianej łatwo karty SIM bez potrzeby wyłączania telefonu.
    > Przyciąć sobie dużą SIM do rozmiarów mini SIM każdy potrafi?

    ok, zwroc tylko uwage na pytanie watkotworcy:

    "szukam obojętnie jaki telefon, jak najtańszy
    ale z dostępem do karty sim bez wyjmowania baterii"

    1. jak najtanszy
    2. karta sim

    Ktory warunek spelnia iP?
    Tylko bateria nieyciagana.
    Poza tym, jesli glupie styki baterii nie wyrabiaja przy tak czestej
    wymianie karty sim to myslisz, ze iphonowa tacka to wytrzyma?

  • 39. Data: 2012-09-19 14:00:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Przyciąć sobie dużą SIM do rozmiarów mini SIM każdy potrafi?

    A troll jak zwykle - nie zrozumie, nie doczyta, zwłaszcza stwierdzenia
    wątkopodawcy:
    "trzeba mieć troche wiecej niz jedna karte sim (ponad sto)".
    Przytniesz mu pozostałe 99?

    JoteR

  • 40. Data: 2012-09-19 18:48:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k3c8o1$crt$1@node2.news.atman.pl...

    > ok, zwroc tylko uwage na pytanie watkotworcy:
    >
    > "szukam obojętnie jaki telefon, jak najtańszy
    > ale z dostępem do karty sim bez wyjmowania baterii"

> [...]

    Z tych które wiem, że mają wyciągany SIM bez wyjmowania
    baterii iPhone 4 jest najtańszy. Nie znam żadnych tańszych.

    > Poza tym, jesli glupie styki baterii nie wyrabiaja przy tak czestej
    > wymianie karty sim to myslisz, ze iphonowa tacka to wytrzyma?

    Tacka iPhone 4 jest pancerna, z nierdzewki, wszystko wytrzyma.