  • 41. Data: 2012-09-19 18:49:51
    Temat: Re: jaki telefon dostęp do sim bez wyjmowania baterii
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    news:5059b3cb$0$1212$65785112@news.neostrada.pl...

    > A troll jak zwykle - nie zrozumie, nie doczyta, zwłaszcza stwierdzenia
    > wątkopodawcy:
    > "trzeba mieć troche wiecej niz jedna karte sim (ponad sto)".
    > Przytniesz mu pozostałe 99?

    Odpowiadałem na post rozpoczynający wątek - tam nie było o 99 kartach.
    A poza tym - skoro już wiem o kogo chodzi, jak ma takie pomysły aby
    płatności akceptować starterami SIM to chyba musi sobie sam radzić
    w tak skrajnie nietypowym przypadku.

  • 42. Data: 2012-09-19 19:20:14
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Odpowiadałem na post rozpoczynający wątek - tam nie było o 99 kartach.

    Łżesz. Po pierwsze - odpowiadałeś koledze "atm", po wtóre - odpowiadałeś
    dzisiaj, podczas gdy informacja o "ponad stu kartach" jest sprzed 3 dni.
    I zostaw tego kota w spokoju, bo mu w końcu ukręcisz ogon.

    JoteR

  • 43. Data: 2012-09-19 22:06:41
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A czy przyjęcie takiej płatności wymaga jakiejś interakcji?
    > To znaczy, czy beneficjent musi coś wykonać na włączonym telefonie z
    > wetkniętą kartą SIM, na którą przychodzi takie doładowanie? Nie wiem,
    > pytam. Bo samo sprawdzenie, czy dany numer został doładowany można wszak
    > wykonać via www, bez branzlowania się SIM-ami.

    wowczas kazda rejestrowac
    męczyc sie ze strona ktora podaje stan z opoznieniem
    i czesto niedzialajaca, ta strona orange jest krotko mowiac do d...
    wole jednak przekladanie

    erator/

  • 44. Data: 2012-09-20 01:37:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > Łżesz. Po pierwsze - odpowiadałeś koledze "atm",

    Odpowiadałem najpierw koledze zlotowinfo.

    > po wtóre - odpowiadałeś dzisiaj,
    > podczas gdy informacja o "ponad stu kartach" jest sprzed 3 dni. I zostaw
    > tego kota w spokoju, bo mu w końcu ukręcisz ogon.

    A co mnie obchodzi czy informacja jest od 3 dni?
    Jest jakiś obowiązek czytać niusy codziennie?
    Jest jakiś obowiązek czytać WSZYSTKIE posty?
    Weź wyluzuj bo Ci żyłka pęknie...

  • 45. Data: 2012-09-20 13:36:53
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    > Łżesz. Po pierwsze - odpowiadałeś koledze "atm", po wtóre - odpowiadałeś
    > dzisiaj, podczas gdy informacja o "ponad stu kartach" jest sprzed 3 dni. I
    > zostaw tego kota w spokoju, bo mu w końcu ukręcisz ogon.

    to jest jego kot i bedzie go ... kiedy mu sie spodoba ;)