  • 11. Data: 2014-01-26 20:05:28
    Temat: Re: jakość dźwięku z nowych TV LCD
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 23 Jan 2014 21:44:47 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > jak chcesz mieć dobry dzwięk to dziwek na dobry wzmacniacz z dużymi
    > głosnikami dwu lub trzy torowymi.
    > albo jakieś monitory aktywne (duże)
    > tak zeby niskotnówka miał te 10" srednicy :)

    TV ma służyć do takiego zwykłego oglądania różnych programów a nie
    filmów z jakością THX więc pewnie jakieś lepsze głośniki komputerowe
    wystarczą. Odnośnie pomysłu zaproponowanego przez Andrzeja - nie ma
    możliwości by telewizor przykręcić do ściany.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 12. Data: 2014-01-29 05:52:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    badworm wrote:

> [...]
    > wystarczą. Odnośnie pomysłu zaproponowanego przez Andrzeja - nie ma
    > możliwości by telewizor przykręcić do ściany.

    ale ja ci powiem że nawet normlane programy sie całkiem inaczej słucha na
    normalnych głosniach niż an tych pierdziawkach ze standardu...

  • 13. Data: 2014-01-29 21:51:34
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-29 05:52, Marek Dyjor pisze:

    > ale ja ci powiem że nawet normlane programy sie całkiem inaczej słucha
    > na normalnych głosniach niż an tych pierdziawkach ze standardu...

    Zgadzam się w całej rozciągłości
    tylko znajdź mi Pan małe stereo z wejściem TosLink czy cyfrowym
    elektrycznym ;)
    Ten Sharp widzę ma wyjście cyfrowe elektryczne. Ale nie ma ARC po HDMI
    więc Yamaha MCR-750 też odpada. No więc zostają komputerowe siakieś
    podłączone do gniazda słuchawkowego.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2014-01-30 20:49:54
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 29 Jan 2014 21:51:34 +0100, Irokez napisał(a):

    > Ten Sharp widzę ma wyjście cyfrowe elektryczne. Ale nie ma ARC po HDMI
    > więc Yamaha MCR-750 też odpada. No więc zostają komputerowe siakieś
    > podłączone do gniazda słuchawkowego.

    Które to gniazdo można z poziomu menu przełączyć w tryb normalnego
    wyjścia :)
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 15. Data: 2014-01-30 21:39:59
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-30 20:49, badworm pisze:

    > Które to gniazdo można z poziomu menu przełączyć w tryb normalnego
    > wyjścia :)

    A jeśli tak to już zestawik mikro-stereo z wejściem analogowym RCA już
    bez problemu można kupić. Wtedy dodatkowo mamy radyjko i odtwarzacz
    CD/DVD :)

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2014-03-02 16:27:52
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Andrzej S wrote:

    > Prawdopodobnie dzwiek znacznie sie poprawi, gdy przykrecisz go (TV)
    > do sciany.

    Szajsung serii 6500 ma w menu opcje "na podstawce" czy "na scianie", wlasnie w
    menu dzwieku. Hmm na zly dzwiek nie zwrocilem uwagi, moze ten ma lepszy a moze
    to moje gliniane ucho.