    From: "marcin" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: jeszcze jeden
    Date: Mon, 14 Mar 2011 19:51:13 +0100

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:illc30$25d$1@mx1.internetia.pl...
    > Ale dzieciaczki pierdolicie bez sensu Za świecenie długimi powinien Ci
    > ktoś porządnie zajebać w ryj. A za ten tłumik zabrać kwity. Jak Twoja
    > jazda na moturze ma polegać na wkurwianiu innych, to jedź Ty chłopcze
    > wpizdu... najlepiej gdzieś w pole...

    Znalazl sie tfurca motucyklizmu i jedyny sluszny jego wyznafca. Jakos mialem
    ze 3 kontrole policji i ani o wydech ani o dlugie sie nie przypiepszyli,
    moze od tego sa specjalne oddzialy zlozone z Grzyboli swintszych od papiza.
    Jak taki chetny do dawania w ryja chlopcze jestes to jedz sobie na zlot, co
    pewnie robisz regularnie jako stary wyjadacz, i dawaj w ryja wszystkim z
    glosnymi wydechami. Chetnie zobacze jak napierdalasz 80% obecnych albo
    sciagasz ITS i pokazujesz palcem ktoremu papier zabrac, pewnie nawet tefauen
    takiego zucha pokaze.
    Szanuje ludzi i wiem co wkurwia za bardzo a co nie za bardzo. Frustratami
    ktorym 15 sekundowy przelot motura na glosnym wydechu pierdoli caly dzien
    sie nie przejmuje.
    pzdr,
    marcin