  • 91. Data: 2012-07-13 23:05:59
    Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-07-2012 22:40, kamil pisze:
    > Powiedz, jakie seryjne nie zgrzeją się po okrążeniu na torze? Tylko bez
    > przykładów typu 911 RS3 za 200k euro.

    235mm zagrzeją się w dowolnym miejscu poza torem.

    > Jak na razie, to zdaje się sam nie jeździłeś, ale wiesz. Tyle w temacie
    > dziecinady z mojej strony.

    Udowodnisz czy tak sobie popuszczasz fantazję?

    --
    Pozdr.

  • 92. Data: 2012-07-13 23:27:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-07-2012 19:32, kamil pisze:
    > Powiedz, czym jeździsz i ile to ma do setki? Ja już o swoich
    > obserwacjach pisałem - 90-konna MX5 dawała mi chwilami więcej frajdy,
    > niż 5.1 sekundy do setki.

    Widocznie wolisz w łóżku puste, płaskie i nadgryzione zębem czasu kłody.
    Ale kto co lubi. Tak żeby było wg. twoich ulubionych porównań.

    --
    Pozdr.

  • 93. Data: 2012-07-13 23:33:55
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 12 Jul 2012 23:22:59 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Nie to dziewucha chciała tyle w Transicie. Nie dała rady - bylo 10 z
    >groszami.

    Chciał Hammond. Ale mu nie wyszło i na pomoc wezwał Sabine Schmitz.
    Też nie dała rady. Ostatnio powtarzali ten odcinek na BBC Knowledge.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 94. Data: 2012-07-14 00:38:31
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 13 Jul 2012 22:22:10 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > Pewnie, szczególnie po 1 okrążeniu na torze jak się zgrzeją te
    > mikroskopijne tarcze hamulcowe.

    Sprawdzić, czy nie 255mm.

    r.
    _____________

  • 95. Data: 2012-07-14 01:22:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Friday, July 13, 2012, 11:33:55 PM, you wrote:

    > Chciał Hammond. Ale mu nie wyszło i na pomoc wezwał Sabine Schmitz.
    > Też nie dała rady. Ostatnio powtarzali ten odcinek na BBC Knowledge.

    Nie - po tym jak w Jaguarze dieslu Clarkson wymęczył 10 minut bez
    dwóch sekund, Sabine powiedziała, że tyle to ona w Transicie zrobi.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 96. Data: 2012-07-14 07:20:15
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-07-13 23:33, jerzu pisze:

    > Chciał Hammond. Ale mu nie wyszło i na pomoc wezwał Sabine Schmitz.
    > Też nie dała rady. Ostatnio powtarzali ten odcinek na BBC Knowledge.

    To nie tak, za pierwszym i drugim razem jechała Sabine. Tylko, że za
    drugim bez Hammonda :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 97. Data: 2012-07-14 08:10:05
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Użytkownik "made myself"

    > Dość sensownie cenowo i rocznikowo wyglada na mój gust druga
    > generacja...jak myślisz, takie auto na pierwszy samochód dla córki ( w
    > przyszłym roku robi prawo jazdy) byłoby dobre? Przy okazji może i ja bym
    > sobie tym pojeździł... ;-)

    Ja jeździłem kilka razy MX-5 z 2-litrowym silnikiem. Auto do zabawy albo
    na miejskie przejażdżki fajne, ale na trasy nadaje się średnio. Mimo 6
    biegów, wszystkie są krótkie i przy 130 km/h masz coś koło 3000 albo
    3500 rpm. Do tego silnik generuje bardzo wysoki dźwięk, co na dłuższą
    metę jest bardzo męczące.

  • 98. Data: 2012-07-14 08:24:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-07-2012 00:38, Robert Rędziak pisze:
    > Sprawdzić, czy nie 255mm.

    W 1.6 90? Tam były te same co w 121.

    --
    Pozdr.

  • 99. Data: 2012-07-14 10:01:01
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 14 Jul 2012 08:24:06 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > W 1.6 90? Tam były te same co w 121.

    No i? NA-6 mają po 15-20 lat i część z nich ma przełożony
    hamulec z NA-8. A jak nie ma, to nie ma problemu, żeby to
    zrobić.

    r.

  • 100. Data: 2012-07-14 10:29:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-07-2012 10:01, Robert Rędziak pisze:
    > No i? NA-6 mają po 15-20 lat i część z nich ma przełożony
    > hamulec z NA-8. A jak nie ma, to nie ma problemu, żeby to
    > zrobić.

    Aha, kolejne warunki... zaraz się okaże że silniki też już nie same.

    --
    Pozdr.