  • 31. Data: 2013-04-30 20:37:07
    Temat: Re: jsp vs php
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości
    news:51800d5c$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...

    > Oczywiscie, ze jest to POSTKROC lepsze. Nie chce mi sie rozpisywac, bo

    Alez ja wiem, ze jest jest lepsze, myslalem, ze skumasz, ze skrytykowalem
    dodupnosc twojego przykladu.

    > widze, zes zabetonowany.

    To bardzo niegrzecznie tak sie odnosci do rozmowcy.

    Zeby byla jasnosc - smarty SA lepsze od golego PHP (nie zgadzam sie, ze
    POSTORKOC). Natomiast one nie usuwaja problemu, tylko go nieco zmniejszaja.

    Smarty to leczenie objawowe, choroba pozostaje.

    > SELECT KOLUMNA FROM TABELA WHERE KLUCZ = ?KLUCZ
    >
    > jest takze mieszaniem kodu SQL z kodem natywnym jezyka i bedzie to
    > ...rownie
    > glupie.

    Wobec stopnia zapienienia nie bede sie rozwodzil.

  • 32. Data: 2013-04-30 20:38:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu wtorek, 30 kwietnia 2013 18:56:29 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Szablony tpl nie są po to, żeby przekonywać o przewadze klamerek nad echo,
    >ale po to, aby elegancko oddzielić warstwę prezentacyjną od warstw
    >pozostałych. Osobiście nie używam ich, ale podobają mi się.

    >Podobnie jak AJAX nie jest po to, aby zakończyć mieszanie HTMLA z PHP bądź
    >JSP.
    >AJAX jest tylko i wyłącznie, aby asynchronicznie (można też synchronicznie,
    >czym mało kto wie, bo asynchroniczność AJAX ma w nazwie) doładować jakieś
    >dane wygenerowane w dowolny (mieszający lub niemieszający) sposób.

    Teoretyzujecie kolego.

  • 33. Data: 2013-04-30 20:59:35
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 30 Apr 2013 20:37:07 +0200, Ghost napisał(a):

    > Alez ja wiem, ze jest jest lepsze, myslalem, ze skumasz, ze skrytykowalem
    > dodupnosc twojego przykladu.

    Przyklad byl ok.

    > To bardzo niegrzecznie tak sie odnosci do rozmowcy.

    Jak to bylo? Ryli?

    > Zeby byla jasnosc - smarty SA lepsze od golego PHP (nie zgadzam sie, ze
    > POSTORKOC). Natomiast one nie usuwaja problemu, tylko go nieco zmniejszaja.
    >
    > Smarty to leczenie objawowe, choroba pozostaje.

    Ok, to podaj analogiczny przyklad rozwiazania podobnego problemu na innej
    plaszcyznie (jak. np. moj przyklad z SQL), ktory widzisz jako dobre,
    kompleksowe rozwiazanie rozdzielajace "naprawde" dwie warstwy/ dwa
    swiaty/dwa cokolwiek.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 34. Data: 2013-04-30 21:07:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Przyklad byl ok.

    Naprawde nie stac Cie by przyznac, ze w golym php TEN PRZYKLAD wygladalby
    prosciej?

    > Jak to bylo? Ryli?

    Ryli ("Doprawdy") jest niegrzeczne? Widze, ze faktycznie cisnienie Ci
    poszlo.

> [...]
    > plaszcyznie (jak. np. moj przyklad z SQL), ktory widzisz jako dobre,
    > kompleksowe rozwiazanie rozdzielajace "naprawde" dwie warstwy/ dwa

    Rece mi opadaja. Ja znow napisze, ze wystarczy uzyc jquery z ajaxem a M.M.
    napisze, ze nie wolno, bo ajax nie do tego sluzy.

    Robcie po swojemu, ja tam na sile nie bede ewangelizowal. Hinta macie, co z
    nim zrobicie wszystko mi jedno. Na "dziekuje" nie licze.

  • 35. Data: 2013-04-30 21:10:13
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 kwietnia 2013 20:38:04 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Teoretyzujecie kolego.
    Szkoda mi czasu na kłócenie się o to, do czego służy ajax :)
    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2013-04-30 21:14:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Szkoda mi czasu na kłócenie się o to, do czego służy ajax :)

    Zwlaszcza, ze masz marne pojecie do czego moze sluzyc - we wprawionych
    rekach, rzecz jasna.

  • 37. Data: 2013-04-30 21:37:52
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 30 Apr 2013 21:14:23 +0200, Ghost napisał(a):

    > Zwlaszcza, ze masz marne pojecie do czego moze sluzyc - we wprawionych
    > rekach, rzecz jasna.

    To tak cos podobnie jak siekiera. Albo butelka po winie.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 38. Data: 2013-04-30 21:40:49
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 30 Apr 2013 21:07:36 +0200, Ghost napisał(a):

    > Naprawde nie stac Cie by przyznac, ze w golym php TEN PRZYKLAD wygladalby
    > prosciej?

    Wygladalby duzo gorzej, pisze to z pelnym przekonaniem.

    > Rece mi opadaja. Ja znow napisze, ze wystarczy uzyc jquery z ajaxem a M.M.
    > napisze, ze nie wolno, bo ajax nie do tego sluzy.

    Bo nie do tego sluzy, ale mozna otwierac konserwy przecinakiem i gasic
    swiatlo butem - zgoda.

    > Robcie po swojemu, ja tam na sile nie bede ewangelizowal. Hinta macie, co z
    > nim zrobicie wszystko mi jedno. Na "dziekuje" nie licze.

    Nie badz goloslowny, pokaz przyklad tej _zgrabnej_ separacji HTMLa od PHP za
    pomoca AJAXa.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 39. Data: 2013-04-30 21:44:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > To tak cos podobnie jak siekiera. Albo butelka po winie.

    "widze, zes zabetonowany", ale mozliwe, ze Ci cisnienie odpusci i zaczniesz
    kombinowac, czego Ci mimo wszystko zycze - EOT.

  • 40. Data: 2013-04-30 21:46:52
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 kwietnia 2013 21:14:23 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Zwlaszcza, ze masz marne pojecie do czego moze sluzyc - we wprawionych
    > rekach, rzecz jasna.
    Zwłaszcza że nic z takiej kłótni dobrego dla nikogo.