  • 41. Data: 2013-04-30 21:47:08
    Temat: Re: jsp vs php
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 30 Apr 2013 21:44:05 +0200, Ghost napisał(a):

    > "widze, zes zabetonowany", ale mozliwe, ze Ci cisnienie odpusci i zaczniesz
    > kombinowac, czego Ci mimo wszystko zycze - EOT.

    Na szczescie z PHP nie mam do czynienia na codzien i nie musze "kombinowac".

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 42. Data: 2013-04-30 21:50:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości

    > Wygladalby duzo gorzej, pisze to z pelnym przekonaniem.

    Bo roznilaby sie tylko tym, ze wersja bez smarty nie zawieralaby kilku
    linijek z inicjalizacja specjalnie wstawionych dla smartow. Wierze, ze nie
    da sie Ciebie przekonac.

    > Nie badz goloslowny, pokaz przyklad tej _zgrabnej_ separacji HTMLa od PHP
    > za
    > pomoca AJAXa.

    Przeciez taka nie istnieje - ajax to gaszenie swiatla butem.

    Bez odbioru.

  • 43. Data: 2013-04-30 21:55:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu wtorek, 30 kwietnia 2013 21:14:23 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    >Zwłaszcza że nic z takiej kłótni dobrego dla nikogo.
    Nie masz racji. Czasem ludzie skutkiem nawet ostrej wymiany zdan sie
    przekonuja do innego podejscia. Rzadko to okazuja. W kazdym razie nie w
    trakcie "dyskusji". Mam swoje lata, wiem co pisze.

  • 44. Data: 2013-04-30 21:58:42
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 30 Apr 2013 21:50:46 +0200, Ghost napisał(a):

    > Bo roznilaby sie tylko tym, ze wersja bez smarty nie zawieralaby kilku
    > linijek z inicjalizacja specjalnie wstawionych dla smartow. Wierze, ze nie
    > da sie Ciebie przekonac.

    Tak, oczywiscie. Taki szczegol jak latwosc edycji szablonow w edytorze HTML
    jest pomijalny. Wszak mozna sobie grzebac w pliku PHP - komfort i wygoda TA
    SAMA.

    > Przeciez taka nie istnieje - ajax to gaszenie swiatla butem.

    Dla akrobaty nie.

    > Bez odbioru.

    No tak, to typowe, brak argumentow to unikamy pytan.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 45. Data: 2013-04-30 22:29:33
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 kwietnia 2013 21:55:50 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Nie masz racji. Czasem ludzie skutkiem nawet ostrej wymiany zdan sie
    > przekonuja do innego podejscia. Rzadko to okazuja. W kazdym razie nie w
    > trakcie "dyskusji". Mam swoje lata, wiem co pisze.

    Dyskusja może zakończyć się na dwa (cywilizowane) sposoby. Pierwszy polega
    na tym, że dyskutanci zgadzają się co do przedmiotu dyskusji. Drugi polega
    na tym, że wiedzą co do czego się nie zgadzają. My się nie zgadzamy co
    do zastosowania AJAXa. Ty uznajesz AJAXa za metodę na niemieszanie kodu
    html z php, ja uznaję AJAXa za metodę na doładowania danych. Wszystko jasne, o
    czym i po co dalej rozmawiać?

    Pozdrawiam.

  • 46. Data: 2013-04-30 23:17:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    >do zastosowania AJAXa. Ty uznajesz AJAXa za metodę na niemieszanie kodu
    >html z php, ja uznaję AJAXa za metodę na doładowania danych. Wszystko

    Tu klopot jest w tym, ze Tobie sie wydaje, ze wszystko jest jasne. AJAX jest
    metoda "na pobieranie danych". Umiejetne jego uzycie spowoduje, ze znika
    mieszanie kodu.

    Gratuluje uporu i odpornosci.

  • 47. Data: 2013-04-30 23:20:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Na szczescie z PHP nie mam do czynienia na codzien i nie musze
    > "kombinowac".

    Widac.

  • 48. Data: 2013-04-30 23:28:57
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 kwietnia 2013 23:17:58 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Tu klopot jest w tym, ze Tobie sie wydaje, ze wszystko jest jasne. AJAX jest
    > metoda "na pobieranie danych". Umiejetne jego uzycie spowoduje, ze znika
    > mieszanie kodu.

    Umiejętne użycie samochodu spowoduje, że może robić za łódź podwodną.
    Hint:
    Szczelnie zalej samochód 30 centymetrową warstwą gumy :)

  • 49. Data: 2013-04-30 23:46:30
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 30 Apr 2013 23:20:00 +0200, Ghost napisał(a):

    > Widac.

    Moze dzieki temu umiem pisac bez spaghetti kodu nie uciekajac sie do
    drapania prawa noga za lewym uchem?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 50. Data: 2013-05-01 03:23:02
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 28 Apr 2013 11:14:26 -0700 (PDT), "M.M." <m...@g...com>
    wrote:

    >Nie wiem czy to dobra grupa na taki wątek, ale spróbuję.
    >
    >W php klepię od dawna (z przerwami). Choć php źle słynie jako
    >język programowania, to nie mam problemów żeby wykonać w tym
    >małą lub średnią aplikację webową, nie dostrzegam jakiś specjalnych
    >problemów ze strony języka php, a nawet lubię. Niemniej często
    >spotykam się z opiniami że JSP jest znacznie lepsze, bo to java -
    >czyli lepszy język.

    Co jest stwierdzeniem kompletnie idiotycznym

    A.L.