  • 1. Data: 2012-08-10 18:34:02
    Temat: jutro do Władka - którędy?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!

    Wiem, że było na grupie ze sto razy. Wiem, co to jest Google i Targeo
    itp. Jednak warunki na drodze, w tym zwłaszcza przejezdność
    (remonty+korki) zmieniają się właściwie codziennie, dlatego pozwalam
    sobie zapytać BiSwK: którędy jechać (wyjazd jutro wcześnie rano) z DC do
    Władysławowa? Chodzi mi o możliwie szybki i możliwie bezkorkowy przejazd
    (jeżeli autostradą, pal licho opłaty, byle dało się jechać). Bo sam raz
    jestem zdecydowany na "starą" trasę (DC-Płońsk-Ostróda-Elbląg-3Miasto
    itd.), a raz na dłuższą (ale teoretycznie szybszą dzięki A1-A2) trasę DC
    (S8-A2)-Łodź-Włocławek-Toruń-(A1)-3Miasto itd.

    Pomożecie?
    pwz

  • 2. Data: 2012-08-10 19:41:36
    Temat: Re: jutro do Władka - którędy?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2012-08-10 18:34, pwz pisze:
> [...]
    > itd.), a raz na dłuższą (ale teoretycznie szybszą dzięki A1-A2) trasę DC
    > (S8-A2)-Łodź-Włocławek-Toruń-(A1)-3Miasto itd.

    A, jeszcze jedno - czy A1 ze Strykowa do Kowala jest
    otwarta/"przejezdna" (cokolwiek by to nie znaczyło)?
    pwz

  • 3. Data: 2012-08-10 19:56:55
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Fri, 10 Aug 2012 18:34:02 +0200, pwz <p...@o...eu> wrote:
    > sobie zapytać BiSwK: którędy jechać (wyjazd jutro wcześnie rano) z
    DC do
    > Władysławowa? Chodzi mi o możliwie szybki i możliwie bezkorkowy
    przejazd

    Zdrowia życzę. Tysiące warszawian zrobią to samo. Jak chcesz zobaczyć
    Bałtyk przed zmrokiem zrób tak: jedź jakimiś wioskami, unikaj A1
    (korki na bramkach), unikaj zjazdu z S6 w Gdyni i DK6 Gdynia - Reda.
    DK6 już stoi, a ruch gęstnieje.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 4. Data: 2012-08-10 20:20:04
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2012-08-10 19:56, P.B. pisze:
> [...]
    > Bałtyk przed zmrokiem zrób tak: jedź jakimiś wioskami, unikaj A1 (korki
    > na bramkach), unikaj zjazdu z S6 w Gdyni i DK6 Gdynia - Reda. DK6 już

    Czyli sugerujesz, żeby jednak wybrać stary, klasyczny wariant drogi, a
    nie autostradowy?
    pwz

  • 5. Data: 2012-08-10 20:47:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pwz pisze tak:

    > Bo sam raz jestem zdecydowany na "starą" trasę
    > (DC-Płońsk-Ostróda-Elbląg-3Miasto itd.)

    Od Małdyt (do Gdańska) zaczynają się już te dwa nowe pasy. Prawy pas
    ucieka z prędkościa 130km/h Czego chcieć więcej? ;)

    Stare Babki, młode babki, Cedry Małe, plastikowe krowy, tego już nie ma
    tylko ekrany dźwiękochłonne. Południowa obwodnica Gdańska cudo, też but
    do dechy. Stara obwodnica to wiadomo.

    Korki widziałem za Gdynią ale niezależnie od wariantu je napotkasz.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 6. Data: 2012-08-10 20:54:49
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2012-08-10 20:47, PiteR pisze:

> [...]
    > do dechy. Stara obwodnica to wiadomo.
    >
    > Korki widziałem za Gdynią ale niezależnie od wariantu je napotkasz.

    Dzięki, b. pomocne wskazówki - nie zwróciłem uwagi na te 2 pasma od
    Małdyt (a chyba nawet już od Miłomłyna!). Superowo. Jeszcze raz dzięxy :-)
    pwz

  • 7. Data: 2012-08-10 21:05:31
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Fri, 10 Aug 2012 20:20:04 +0200, pwz <p...@o...eu> wrote:
    > Czyli sugerujesz, żeby jednak wybrać stary, klasyczny wariant
    drogi, a
    > nie autostradowy?

    Obawiam się, że DK7 też będzie zapchana. Ja bym pojechał:

    DK7 do Płońska
    DK10 do Sierpca
    Rypin - Wąbrzeźno - Grudziądz - Warlubie - Osiek - Skórcz - Zblewo -
    Kościerzyna - Wejherowo - Krokowa - Władysławowo.

    Mam świadomość, że wygląda to strasznie, ale lepiej tak niż stać
    sześć godzin w korku z Gdyni do Władka.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 8. Data: 2012-08-10 22:26:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pwz pisze tak:

    > jutro do Władka

    to szerokości i sprawdź czy niczego nie zapomniałeś ;)

    http://piterpro.private.pl/2012-08-02_1507-02.jpg

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 9. Data: 2012-08-10 22:45:14
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-08-10 19:41, pwz pisze:
    > A, jeszcze jedno - czy A1 ze Strykowa do Kowala jest
    > otwarta/"przejezdna" (cokolwiek by to nie znaczyło)?
    Zapomnij... :(

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 10. Data: 2012-08-11 02:52:59
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2012-08-10 22:26, PiteR pisze:

    > to szerokości i sprawdź czy niczego nie zapomniałeś ;)
    >
    > http://piterpro.private.pl/2012-08-02_1507-02.jpg

    LOL!
    pwz