  • 1. Data: 2012-04-05 23:24:08
    Temat: kabel KKL 409.1
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Mam kabel KKL 409.1. czytam forum vw czytam i mam problem. Zainstalowałem
    vcds lite, jednak on jest na porty COM, a kkl mam połaczone do USB i nic
    nie wykrywa program. nie instalowałem zadnych sterownikow do kabla,
    podłączylem i zainstalowało go jako "konwerter"

    Co robić, jak żyć? Chailbym ejszcze dzis spróbować ściągnąć logi...

  • 2. Data: 2012-04-05 23:33:55
    Temat: Re: kabel KKL 409.1
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Arbiter pisze tak:

    > kkl mam połaczone do USB i nic nie wykrywa program. nie
    > instalowałem zadnych sterownikow do kabla

    oj noi chyba wtedy instaluje się wirtualny port com w systemie
    no i kabel zasila się z samochodu jak przekrecisz kluczyk
    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2012-04-05 23:40:43
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > oj noi chyba wtedy instaluje się wirtualny port com w systemie
    > no i kabel zasila się z samochodu jak przekrecisz kluczyk

    jakos mi nie widzi tegko pod com.
    Próbowałem aktualizowac plik sterownika podając to: CDM20814_WHQL_Certified
    albo jakeis sterowniki kabla viaken (prawie to samo) ale windows xp mowi ze
    to nie są dobre sterowniki do tego urządzaenia i odrzuca

  • 4. Data: 2012-04-05 23:48:38
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > oj noi chyba wtedy instaluje się wirtualny port com w systemie
    > no i kabel zasila się z samochodu jak przekrecisz kluczyk

    chyba już wiem.
    Skorzystałem z tego
    http://www.vaglinks.com/Docs/Misc/Audizine.com_Gener
    ic_VAG-COM_COM_Port%20Setup.pdf

    i dowiedziałem sie ze oprocz urzadzenia usb, pojawia sie w managerze
    urzadzen nowy port com. Miałem ustawiony jako 28. zmienilem na com1 i
    powinno byc ok

  • 5. Data: 2012-04-06 06:57:27
    Od: scobowski <s...@m...pl>