    From: "Michał" <x...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: kamery sony dvd a zuzycie oczek laserowych?
    Date: Wed, 31 Mar 2010 22:50:24 +0200

    > 6) cyfrowa stabilizacja obrazu i cyfrowy zoom są tym do optycznych ich
    > odpowiedników, czym krzesło elektryczne do fotela bujanego.
    >
    > to tak na chybcika

    Dzięki za uwagi:)
    Nie mogę się oprzeć, żeby CIe zapytać o jeszcze jedno - celowałem w sony,
    ale z tego co widzę, wszędzie nawet przy tym zoomie 10x opt. bo takowe mnie
    interesowały, wszędzie jest stabilizacja cyfrowa, z racji że z aparatów
    używam lustrzanki, to też myslałem, że to jakaś któtko mówiąc lipa, ale
    jedka wszyscy, że jak kamera to sony... możesz napisać na co lepiej zwrócić
    uwagę? jakies jvc, panasonic?
    pozdrawiam
    Michał