  • Data: 2013-04-04 16:45:08
    Temat: Re: karta pojazdu a ochrona danych osobowych
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 04.04.2013 15:58, Budzik wrote:

    > Hmm, ale bezsensem w jakim sensie?

    W takim sensie, że niezgodność jest (moim zdaniem) po prostu niemożliwa.

    > W takim że posłowie są nieomylni, czy w takim, że każda głupota zgodna z
    > konstytucją jest sankcjonowana poprzez wpisanie jej do ustawy, nawet jeżeli
    > teoretycznie byłaby niezogdna z ustawą?
    > (teoretycznie, bez nawiązania do rozważań o karcie pojazdu)
    >
    > Przykładowo mamy zakaz śmiecenia.
    > Czy inna ustawa może nakazać np. straży miejskiej rozrzucanie śmieci po
    > ulicach? (przykład celowo przejaskrawiony)

    Może. I w tym celowo przejaskrawionym przypadku, jest to przepis
    szczegółowy, wtedy jest zakaz śmiecenia z wyjątkiem sytuacji kiedy straż
    miejska rozrzuca śmieci na ulicy.

    Coś jak zakaz przekraczania prędkości, z wyjątkiem pojazdów upoważnionych.

    Tak czy inaczej - czepiłem się tego że "karta pojazdu(...ciach
    wynurzenia) jest to niezgodne z prawem".

    Jak zrobisz ciasto wg. przepisu, to może być niesmaczne, może być
    zakalcem, może być spalone, za słone, za słodkie, ogólnie ch...we, ale
    nie może być nieprzepisowo zrobione :). Tak samo jeżeli coś jest
    zrealizowane na podstawie przepisów, to może to być bez sensu, sprzeczne
    ze zdrowym rozsądkiem, niepotrzebne, uciążliwe - ale nie może być
    niezgodne z prawem.

    p. m.