  • 1. Data: 2009-07-28 14:21:22
    Temat: klucz od korka wlewu paliwa
    Od: "Rafał Morawski" <b...@y...com>

    Witam,

    Mam pytanie czy ten korek wlewu paliwa jak jest zamkniety na kluczyk mozna
    wykrecic z baku? czy musi byc otworzony?. Dzisiaj probowalem wyciagnac i po
    odkreceniu srobek nie chcial wyjsc. Motor Yamaha r6 rok 2006.

  • 2. Data: 2009-07-28 17:52:47
    Temat: Re: klucz od korka wlewu paliwa
    Od: marider <m...@g...pl>

    Rafał Morawski pisze:
> [...]
    > wykrecic z baku? czy musi byc otworzony?. Dzisiaj probowalem wyciagnac i po
    > odkreceniu srobek nie chcial wyjsc. Motor Yamaha r6 rok 2006.

    Hehe, raczej watpie zeby Ci sie to udalo bez rozcinania zbiornika w tym
    MOTORZE :) Najlepiej dorob kluczyk (podpowiem ze ten od stacyjki
    powinien pasowac, tylko musisz ja zaniesc do speca- koszt jakies 300zl ;) ).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 3. Data: 2009-07-28 18:02:50
    Od: "benov" <benov@kakademona_wp.pl>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Najlepiej dorob kluczyk (podpowiem ze ten od stacyjki
    > powinien pasowac, tylko musisz ja zaniesc do speca- >koszt jakies 300zl
    > ;) ).

    Troche przesadziles, mi na Kondratowicza w Wawie facet dorobil kluczyk za
    65zl (kazdy kolejny 30zl).
    Zanioslem stacyjke na wzor i nastepnego dnia mialem zrobione kluczyki.

    --
    pozdro
    benov

  • 4. Data: 2009-07-28 18:48:08
    Od: bombell <r...@r...net>

    On 28 Lip, 20:02, "benov" <benov@kakademona_wp.pl> wrote:
> [...]
    > 65zl (kazdy kolejny 30zl).
    > Zanioslem stacyjke na wzor i nastepnego dnia mialem zrobione kluczyki.

    Zaniosles stacyjke, ale ja jej nie moge wyciągnąć jej z korkiem wlewu
    paliwa z baku. Nie wiem co robić, klucz od stacyjki nie pasuje, a ten
    od baku mialem jeden i mi gdzies wypad.

  • 5. Data: 2009-07-28 22:58:28
    Od: marider <m...@g...pl>

    benov pisze:
> [...]
    > 65zl (kazdy kolejny 30zl).
    > Zanioslem stacyjke na wzor i nastepnego dnia mialem zrobione kluczyki.

    To fajne masz ceny u siebie. U mnie za dorobienie kluczyka ze stacyjki
    spece licza ok. 300zl, za "zwykle" dorobienie kluczyka nawet jesli
    pojdziesz z wlasna surowka ok 35zl. Natomiast jesli kluczyk od wlewu
    jest inny i kolega go gdzies posial to widze tylko jedna mozliwosc-
    kupic nowy wlew z kluczykiem i ewentualnie poruszac zapadkami w zamku
    zeby go przestawic na kluczyk od stacyjki (jesli sie w ogole da bo sobie
    gdybam ze powinno byc to mozliwe) a stary trzeba bedzie rozwiercic zeby
    go otworzyc a pozniej odkrecic. Chyba ze ktos zna inny sposob?

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 6. Data: 2009-07-29 04:45:39
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    marider napisał(a):

    > To fajne masz ceny u siebie. U mnie za dorobienie kluczyka ze stacyjki
    > spece licza ok. 300zl, za "zwykle" dorobienie kluczyka nawet jesli
    > pojdziesz z wlasna surowka ok 35zl.

    Bo to swietojebliwe miasto jest - z difoltu dorabianie kluczy podpada u
    was pod czynnosc prawie ze kryminalna, a jak wiadomo, jezeli cos jest
    nielegalne, to jest od razu wiele drozsze (vide narkotyki) ;)

  • 7. Data: 2009-07-29 07:21:43
    Od: Texen <f...@...dk>

    On 29 Lip, 06:45, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:
> [...]

    w Warszawie na Majdanskiej (rog Grochowskiej) sa szpenie, ktorzy za
    ok. 3 dychy dorobili kluczyk do mojego FZS

    rozpatrywalem tez zmiane zapadek (ukradli mi klucz), ktora sa w stanie
    zrobic za ok. 200 zl (wraz z nowymi 2-ma kluczami).
    potrafia zmienic zapadki w stacyjce, schowku itp. jesli tylko im to
    przyniose.
    moze taka opcja Cie urzadza?

    --
    texen
    fzs600 '03 W-wa

  • 8. Data: 2009-07-29 07:54:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    marider pisze:

> [...]
    > gdybam ze powinno byc to mozliwe) a stary trzeba bedzie rozwiercic zeby
    > go otworzyc a pozniej odkrecic. Chyba ze ktos zna inny sposob?

    Bz przesady. Zamek w korku ma pewnie max ze 3 zapadki. Wbicie plaskiego
    srubokreta i obrocenie go za pomoca klucza lub duzej zaby zlamie go na bank.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 9. Data: 2009-07-29 09:23:34
    Od: "Rafał Morawski" <b...@y...com>

    c.googlegroups.com...
    wrote:

> [...]

    >zrobic za ok. 200 zl (wraz z nowymi 2-ma kluczami).
    >potrafia zmienic zapadki w stacyjce, schowku itp. jesli tylko im to

    we Wroclawiu znajde takich specow?

  • 10. Data: 2009-07-29 11:26:30
    Od: maciek <m...@g...com>

    ja zanioslem swoj bak z zamknietym wlewem do punktu dorabiania kluczy.
    dalem tez kluczyk ze stacyji ale inny (nie otwierajacy wlewu) i koles
    przerobil zamek we wlewie tak ze teraz mam jeden kluczyk do stacyjki i
    wlewu.
    koszt - 70zl