  • 51. Data: 2011-04-22 16:11:09
    Temat: Re: [press] kobieta ominela polrogatki i skasowaly ja 2 pociagi.
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > No coz - wydaje sie ze jakby rowniez czuli gaz, to by chyba nie zapalili -
    > swoja robote na tyle chyba znaja.

    gazownicy wezwani do wycieku gazu chyba powinni byc swiadomi konsekwencji
    uzycia ognia przy gazie - nawet jak go nie czuja a zreszta teraz czesto do
    odpowiedzialnych zadan bierze się niewykształconych tępaków.

  • 52. Data: 2011-04-22 17:13:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 09:02:35 +0200, Artur(m) napisał(a):

    > Wystarczy uważać, że ograniczenia na drogach są dla debili.

    Nie dla. a przez. Przez debili stawiane.

    --
    ___________ (R)

  • 53. Data: 2011-04-22 17:18:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 13:49:42 -0700 (PDT), WS napisał(a):

    > Czy sie to komus podoba, czy nie ;) pociag jest chyba najbardziej
    > przewidywalnym pojazdem. Nawet bardziej niz stojacy na poboczu

    Kłopot z pociągiem polega na tym, że bardzo łatwo sie kropnąć w ocenie jego
    prędkości..

    --
    ___________ (R)

  • 54. Data: 2011-04-22 17:20:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 07:21:26 +0000 (UTC), Krzysztof Waszkiewicz
    napisał(a):
> [...]
    > przeprowadzona przez  Urząd Transportu Kolejowego wykazała ponad
    > 2-krotnie większą częstotliwość wypadków (liczba wypadków na 100
    > przejazdów danej kategorii) na przejazdach z czynnym zabezpieczeniem
    > (kategoria B - automatyczne półrogatki i sygnalizacja świetlna oraz
    > kategoria C - sygnalizacja świetlna) w stosunku do przejazdów
    > niestrzeżonych - kategoria D, co świadczy o rażącym nieprzestrzeganiu
    > przepisów o ruchu drogowym przez kierowców."
    >
    > Pewnie to dzieki takim myslicielom - swiatla sie swieca, rogatki
    > zamkniete, ale jeszcze zdaze bo pociag pewnie daleko...

    To piękny przykład, że 'analizatorzy' z UTK nadają się do wydupczenia na
    zbity ryj.
    Ich 'analiza' ma taki jeden, podstawowy brak - porównanie do ilości
    przejeżdżających pojazdów na poszczególnych rodzajach skrzyżowań torów z
    drogą.

    --
    ___________ (R)

  • 55. Data: 2011-04-22 18:40:37
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    Uzytkownik "WS" <L...@c...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > a jesli uchwala, ze przez przejazd kolejowy mozna przechodzic tylko w
    > czerwonych skarpetkach, to tych w czarnych nazwiesz samobojcami? ;)
    >
    > myslenie nie boli ;)

    No chyba boli ;)
    Do dupy analogia. Od czarnych skarpetek nie zginiesz.
    Od trzepniecia zugiem raczej tak. A w tej konkretnej sytuacji babke trafily dwa
    pociagi - totalny absurd.
    Pewnie jechala tym przejazdem nie pierwszy raz w zyciu, a zrobila taka durnote.
    Moze wydawalo jej sie, ze jest "w sytuacji 100% bezpiecznej".
    W sumie Twój wybór. Jest jednak jeden szczegól: maszynista tez czlowiek i bedzie
    mu sie ta scena rozmazywania Ciebie na zderzakach lokomotywy snila pewnie do
    konca zycia.

    > zalezy to od konkretnej sytuacji... znam kilka przejazdow na jednym w
    > miare prostym torze... jesli droga jest o malym natezeniu ruchu to
    > jest tylko znak STOP, jesli o wiekszym to rogatki... jakos ludzie
    > masowo nie gina na tych przejazdzach bez rogatek ;)
    >
    > analogicznie wjazd na czerwonym - przeciez wystarczy sie rozgladnac i
    > jechac tylko w sytuacji 100% bezpiecznej - tak samo ludzie nie gina na
    > takich skrz. jesli swiatla nie dzialaja...

    Odpisal Ci K. Waszkiewicz o paradoksie strzezonych (ale przez automat - nie
    przez czlowieka) przejazdów.

    > z wlasnej praktyki - otwarli mi tak drzwi conajmniej 2x gdy jechalem
    > rowerem, 1x motocyklem - gdyby mnie cos wyprzedzalo w tej chwili
    > wypadek na 100%...

    Hehe. Sam za nastolatka wladowalem sie rowerem na wlasniecootwarte drzwi od
    trabanta. Srednia przyjemnosc :P
    Ale zginac od tego trudno :D

    > a przez skrzyzowania, przejazdy kolejowe itp zawsze jade ostroznie,
    > tzn. nawet jesli rogatki sa otwarte na wszelki wypadek patrze (bez
    > zatrzymywania sie, bo po co w 99% przypadkow)

    Amen

    pozdr.
    jarek d.

  • 56. Data: 2011-04-22 18:45:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > po drogach czasem jezdza samochody 160 i jakos nie ma problemow je
    > przepuscic.

    Nie ma skrzyzowan prostopadlych drog z dopuszczona szybkoscia 160
    km/h.

    MJ

  • 57. Data: 2011-04-22 18:59:10
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > No wiesz, nie ponosimy odpowiedzialnosci za kazda glupia babe, ktora
    > nie wiadomo co nawywijala.

    Jasna sprawa.
    Ale z drugiej strony: DWA pociagi. Przeciez to sie w pale nie miesci.
    I zeby bylo smieszniej - na tym przejzdzie jest bardzo dobra widocznosc.

    > Mniej wiecej wiemy jak wyglada pociag i czego sie spodziewac na
    > przejezdzie - skoro sa przejazdy niestrzezone bez zapor, to niby czemu
    > nie daloby sie przejechac bezpiecznie przez polzapory ?

    Nie wiem. Zapytaj sie tej baby, jak juz bedziesz (dopiero wskutek naturalnego
    zejscia - czego Ci zycze) w zaswiatach :P
    A moze dlatego, ze:
    dojechanie do przejazdu niestrzezonego moze oznaczac 2, równie prawdopodobne
    mozliwosci:
    1. pociag bedzie jechal;
    2. pociag nie bedzie jechal (to nawet bardziej prawdopodobne).
    Natomiast dojechanie do przejazdu z opuszczonymi pólrogatkami i dudniacym
    gongiem lub dudniacym gongiem i migajacymi swiatlami lub tylko migajacymi
    swiatlami na 99% oznacza nadjezdzajacy pociag. Lub nawet dwa ;P

    > Za to moze nie wszyscy wiedza ze przejazd strzezony powinni traktowac
    > tak samo jak niestrzezony - zwolnic, zatrzymac sie w razie potrzeby,
    > rozejrzec, przejechac - bo mimo podniesionych zapor pociag nadal ma
    > pierwszenstwo przejazdu :-)

    Dobrze gadasz :)

    > No i wiesz - zdarzylo mi sie miec przejazd na codziennej drodze i co ?
    > Rzut oka na zegarek - jak byla 7:55 to skrecalem na przejazd
    > niestrzezony. Bo na rogatkach z duzym pradopodobienstwem stracilbym
    > kilka minut.
    > I co ? I nic. Nawet srednia mgla nie jest problemem.

    Ale wszystko w porzadku. Zastanawia mnie tylko ta chec kopania sie z koniem.
    Wtykasz w domu do gniazdka gwozdzie, zeby sprawdzic, czy kopnie?

    pozdr.
    jarek d.

  • 58. Data: 2011-04-22 19:03:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Apr 2011 18:45:35 +0200, Michal Jankowski wrote:

    >Nie ma skrzyzowan prostopadlych drog z dopuszczona szybkoscia 160
    >km/h.

    Oficjalnie nie ma, ale uwazac trzeba :-)

    J.

  • 59. Data: 2011-04-22 19:06:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 18:45:35 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Nie ma skrzyzowan prostopadlych drog z dopuszczona szybkoscia 160
    > km/h.

    Jest. I to kilka. (warunku, że publiczne nie dałeś)

    --

  • 60. Data: 2011-04-22 20:36:47
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-04-22 09:05, Krzysztof Waszkiewicz pisze:
    > W artykule<4db099dd$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>

    > Mozesz mi podac jeden przyklad takiego przejazdu?

    A stałem na takim gdzieś w okolicy Włocławka.
    Na CB mówili że zawsze się tyle stoi jak powoli jedzie towarowy, bo
    czujniki są bardzo daleko od przejazdu.