  • 1. Data: 2016-05-20 20:10:29
    Temat: Re: kod regionalny
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Z tego co pamiętam, to TMob w Stanach ma inne pasma, niż TMob w Polsce.

    To nie jest grupa od komórkowców, pisz na pl.misc.telefonia.gsm

    -----
    > telephon jest GSM odblokowany i nie dziala nawet z Tmo karta polska ale dziala z
    Tmo sim carta moja jak go uzywalem w Polsce.
    > bylem tutaj w Samsung i powiedzieli ze nie mozna go odblokowac regionalnie ale
    myslalem ze "polskie zlote raczki" cos tam maja zawsze w zanadrzuu na takie tricki
    :))

  • 2. Data: 2016-05-20 21:07:40
    Od: m...@g...com

    On Friday, May 20, 2016 at 1:10:33 PM UTC-5, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    Tmo sim carta moja jak go uzywalem w Polsce.
    myslalem ze "polskie zlote raczki" cos tam maja zawsze w zanadrzuu na takie tricki

    pisalem i radzono mi tutaj sprawdzic. Pasmo Tmo jest to samo tu i tam moj Tmo w
    Polsce z moja sim hula jak szalony i do tego za darmo :)) tak Tmo dba o klienta w
    podrozy :)0