    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Wed, 15 Apr 2020 08:01:32 -0700 (PDT)
    Subject: Re: kolejne pytanie z pythona
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 15 kwietnia 2020 15:53:11 UTC+2 użytkownik g...@g...com napisał:
> [...]
    przyzwczajony do takich bledow)

    starsze sa czesto jakos bardziej true, raw, nie wiem jak to nazwac (sa tez zwykle
    szybsze i prostsze)

    troche pusta.. moge przecztac bo sie interesuje oststnie pare dni tym pythionem (poki
    mi nie minie pewnia za jakies 2-3 dni)

> [...]
    > {'x':5}
    >
    > Strasznie głupie.
    >
    > Albo GIL.
    >
    > Albo "piekło wersji", które zmusza do instalowania virtualenv.
    >
    > Albo upośledzone lambda-wyrażenia.
    >
    > Albo skopane zasięgi w "comprehensions" - na przykład, jeżeli napiszesz
    >
    > powers = [lambda x: x**i for i in range(10)]
    >
    > to jaką wartość będzie miało wyrażenie
    >
    > powers[3](2)
    >
    > ?
    >
    > I tak dalej.
    >

    > Jeżeli zaś idzie o przejście z Pythona 2 do Pythona 3, to sądzę, że uspójnienie
    instrukcji "print" z innymi funkcjami i wymaganie, żeby pisać

    > print(x)
    >
    > zamiast
    >
    > print x
    >
    > było samo w sobie strasznie głupie.

    do tego wyzej jeszcze nie dotarlem atk ze nie wiem

    co do ostatniego to samo zrobienie drugeigo bardzo podobnego jezyka ale
    niekompatybilnego bylo straszna rzeczą

    jeli robic drugi to mogli poczekaz az zbierze sie tak duzo niekompatybilnych zmien az
    uczyni to inny jezyk .. i wtedy trzeba ciagnac oba (jakoz e pierwszy juz byl
    popularny) ..
    produkowanie dwu podobnych zakrawa na powazny (uciazliwy dla userow) blad

    na szczescie nie zmienia to sytuacji ze bota sie koduje w tym naprawde swietnie