    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kompakt - prędkości autostradowe
    Date: Sat, 16 Sep 2017 17:35:20 +0200

    W dniu 2017-09-16 o 12:51, adam pisze:

    > Powoli głośno myślę nad zmianą na auta na nowe. Ogólnie jestem bardzo
    > zadowolony z obecnego, które mam od prawie 7 lat (kia ceed). Jedyne co
    > przeszkadza to mały komfort jazdy z wysoką prędkością. Chodzi mi o jazdę
    > non stop np. 140km/h. Przy 120km/h jest jeszcze znośnie ale przy 140km/h
    > jest głośno i jednak męczące.
    > Myśląc o zakupie skłaniam się znowu w stronie KIa ceed, ale jeśli jest
    > równie słabo wyciszona to może jakaś inna marka? Czy aby podróżować w
    > miarę komfortowo po autostradzie to trzeba kupić klasę średnią? Kia
> [...]

    Jak jesteś z Warszawy, to na Połczyńskiej jest co parę metrów salon: VW,
    Renault, Kia, Mitsubishi, Audi, Citroen, Porsche, Bentley, Skoda,
    Peugeot, Lexus i inne. Do autostrady A2 jest blisko, więc w czasie jazdy
    próbnej możesz się rozpędzić i sam sprawdzić głośność na własne uszy.
    Nie wiem, czy za 75 tyś. da się kupić dobrze wyciszony nowy samochód. Ja
    wybrałem benzynowego Golfa kombi za lekko ponad 90 tys. Ale na razie
    jechałem nim tylko na jeździe próbnej i ok. jeśli chodzi o wyciszenie.
    Moim zdaniem po paru latach każdy samochód robi się głośniejszy.