  • 1. Data: 2016-12-20 15:42:32
    Temat: komu leca znizki? włascicielowi czy sprawcy ?
    Od: robek <r...@o...pl>

    komu leca znizki oc włascicielowi czy sprawcy ?

  • 2. Data: 2016-12-20 16:05:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Samochodowi leca znizki a placi za to wlasciciel chyba ze pozyczyl komus samochod i
    tamten cos odwalil i chce pokryc roznice.

  • 3. Data: 2016-12-20 16:26:17
    Temat: Re: komu leca znizki? włascicielowi czy sprawcy ?
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 20 Dec 2016 07:05:54 -0800 (PST)
    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Samochodowi leca znizki a placi za to wlasciciel chyba ze pozyczyl komus samochod i
    tamten cos odwalil i chce pokryc roznice.

    Nieprawdą jest jakoby, lecą właścicielowi, jak ma kilka aut, to na wszystkie auta mu
    lecą.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 4. Data: 2016-12-20 16:44:56
    Od: robek <r...@o...pl>

    > Samochodowi leca znizki a placi za to wlasciciel chyba ze pozyczyl komus samochod i
    tamten cos odwalil i chce pokryc roznice.

    tak, samochod pozyczyłem i bylo delikatnie obtarcie z innym i bedzie z
    oc, samochod moj i moje oc, dlatego sie pytam czy wlascicielowi czy
    sprawcy stluczki(Tez ma prawko)

  • 5. Data: 2016-12-20 16:54:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Samochodowi leca znizki a placi za to wlasciciel chyba ze pozyczyl
    >komus samochod i tamten cos odwalil i chce pokryc roznice.

    W dzisiejszych czasach to nie bylbym pewny.
    Sprawdza te komputery sprawce i na posiadane przez niego pojazdy tez
    podniosa.

    Oczywiscie wlascicielowi szkodowego auta tez podniosa ... na wszystkie
    auta :-)

    J.

  • 6. Data: 2016-12-20 17:05:43
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Dla firmy chyba nie na wszystkie?

    -----

  • 7. Data: 2016-12-20 17:13:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Samochodowi czyli Tobie.

  • 8. Data: 2016-12-20 18:47:08
    Od: Bolek <b...@l...com>

    W dniu 2016-12-20 o 15:42, robek pisze:
    > komu leca znizki oc włascicielowi czy sprawcy ?

    Nie słuchaj tych głupot. Zniżki traci sprawca pod warunkiem, że posiada
    PESEL, gdyż bazę UFG przeszukuje się po tym numerze.
    Dodatkowo ubezpieczyciel może stosować całkowicie własne zasady
    na podstawie Twojej historii ubezpieczenia u niego.

    Bolek

  • 9. Data: 2016-12-20 19:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik robek r...@o...pl ...

    > komu leca znizki oc włascicielowi czy sprawcy ?

    Te znizki to jedna wielka sciema.
    Patrzac na to co sie dzieje - poleca wszedzie tam gdzie skojarza wypadek z
    samochodem/włascicielem/sprawca.
    Albo napisza ze masz maks znizek ale składke i tak zaproponuja 4 x
    wieksza...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 10. Data: 2016-12-20 19:09:17
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Bolek w
    >:

    > Nie słuchaj tych głupot. Zniżki traci sprawca pod warunkiem, że posiada
    > PESEL, gdyż bazę UFG przeszukuje się po tym numerze.

    ROTFL^6

    Wiesz, że pesel posiada praktycznie każdy obywatel RP?
    To pierwsze pytanie, padną kolejne, gdy zajarzysz ;P

    --
    'Tom N'