    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: koniec Windows 10 Mobile
    Date: Sun, 7 Apr 2019 05:22:26 -0500

    news:kp2kk4nzydvc$.13w06p4pnte87$.dlg@40tude.net...
    > A co bedzie z Androidem, jak Google zbankrutuje ?

    O to bym się nie martwił - raczej martwię się, że Google zdominuje
    świat i będzie nowym Big Brother, większym i silniejszym od państwowych
    aparatów rządowych. Będziesz niedługo u Googla po dokumenty się
    wybierał, nie do urzędów - Google będzie o Tobie więcej wiedzieć niż
    własna żona czy teściowa... Myślisz że po co lansują mikrofalówki do
    których się rozkazy słownie wydaje? Albo po co ten cały Google Home?

    > Nie za duzo - przeciez oprogramowanie dziala dalej.
    >
    > Tylko media juz donosza, ze firmy wycofuja apki ze sklepu MS.
    > Instagram, Facebook.
    > Jeszcze bym rozumial, gdyby cos zmieniano w protokole, nowa apka
    > potrzebna, a im sie juz nie chce pisac/poprawiac. Ale to wyglada na
    > dobicie konajacego.

    I to jest ból. Sam ucierpiałem na jednym takim wycofaniu sprzętu
    z użycia: karta wifi SD firmy EyeFi. Używałem jej do łaczenia klasycznego
    aparatu foto ze smartfonem poprzez wifi generowane przez SD Card
    w aparacie. Wszystko działa, wszystko byłoby cacy, tylko że po wycofaniu
    się producenta z produktu ich konfigurator online, który był niezbędny
    z jakiegoś powodu do sparowania aparatu ze smartfonem zniknął
    i właśnie przed wyjazdem do Panamy nie byłem w stanie sparować
    nowego iPhone z aparatem. Appka w AppStore też zniknęła...
    I masz sprawnie działający kawałek starej elektroniki idący do kosza
    tylko dlatego że jakiś software w chmurze przestał działać. Kicha.

    > Ten niemiecki pomysl z data waznosci, to moze i dobry jest :-)

    Napisz coś więcej o tej dacie ważności, co?