  • Data: 2009-05-07 12:08:20
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gtuiq8$pqt$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Jestem inżynierem. Zarabiam nieźle. Skończyłem 2 fakultety. Uczyłem się
    > ponad 20 lat. Najwyraźniej mnie wkurwia, że jakiś matoł, który przeważnie
    > ma skończoną zawodówczynę lub nierzadko podstawówkę, zarabia tyle kasy za
    > coś co przeciętnie inteligentna małpa nauczy się w tydzień.
    To oznacza tylko, ze zle wybrales zawod i straciles 20 lat :)
    Bo za tydzien uczenia i "sikania" teraz zarabialbys wiecej.
    Rozumiem Twoje wkurwienie :)

    > Pierdolisz jak każdy matoł niedouczony. Nie narzekam na swoje zarobki. Nie
    > chciałem, tez zostawać lakiernikiem. I nie jestem nim. Ale gwarantuje Ci,
    > że posiadając odpowiedni sprzęt i materiały w tydzień czasu pomaluję
    > wszystko nie gorzej niż Ci Twoi pseudoprofesjonaliści...
    Aha czyli wszyscy customizerzy zajmujacy sie malowaniem na swiecie to matoly
    bez szkoly?
    Smiala teza. Po Twojemu wychodzi, ze wszyscy placacy duze sumy za malowanie
    pojazdow to idioci przeplacajacy duza kase.
    Przypomne, ze chodzi o caly swiat.:)

    > Hehe. Na końcu sam potwierdziłeś wszystko to przeciw czemu tu szczekasz.
    > Pewnie dla Ciebie ładnie pomalowany to goła dupa na baku:-)
    Dawno nie czytalem takich glupot.

    Zeby nie byc goloslownym, to przez jakis czas mialem do czynienia z serwisem
    Rovera i moge Cie zapewnic, ze nie dalbys rady pomalowac jednego elementu w
    czymkolwiek. Po prostu nalezy sie na tym znac i naumiec porzadnie. Na pewno
    nie w tydzien.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6