    From: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Date: Fri, 8 May 2009 10:52:57 +0200

    Użytkownik "maverik" napisał

    > z jako taka reszta się zgadzam, wszystko fajnie, tylko teraz powiedz mi
    > jedną rzecz, jeśli się da, to czemu człowiek zajmujący się jakimś
    > specjalistycznym zawodem, ma utrzymywać siebie i przykładowo rodzinę za
    > 200 zł tygodniowo, bo przecież da się za tyle polakierować, i to jest
    > kolejny argument na naszą polską rzeczywistość, dojebać każdemu kto ma
    > więcej, wybacz, ale już nie mam siły do tej dyskusji ;-)

    *** Maverik- ja nie wnikam w caloksztalt mikro, czy makro ekonomii i nikomu
    nie chce dojebac- staram sie jedynie utrzymac w temacie watku. Nie twierdze,
    ze cos jest bardzo dobre, lub zle z punktu widzenia ekonomii, bo jesli
    bedzie zle, to rynek to sam zweryfikuje i to bez sztucznych "dopalaczy"
    legislacyjnych. Po prostu wiem, ze SIE DA, a czy sie bedzie za to zylo od
    pierwszego do pierwszego, czy latalo prywatnym jetem, to juz nie moja ani
    klienta broszka. Jesli by sie nie dalo, to ci tani dawno by wyzdychali,
    tymczasem zyja- a jak zyja, to juz ich prywatna sprawa.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400