    From: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Date: Sun, 17 May 2009 15:53:19 +0000 (UTC)

    Pinknapisal

    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > niestety nie, bo drogo to dla mieszkańca tegoz miasteczka gdzie cena
    > normalna za coś tam to powiedzmy 100 a 120 to juz zdzierstwo ;), takie to
    > jest "drogo". W porównianiu do cen w Wa-wie (100 km dalej od tego
    > miasteczka) ta sama czynnośc kosztuje juz 600 zł a nie 120 a jakość ta sama
    > !. Wiem o czym mówie bo ludzie z mojej firmy nawet chcieli własne samochody
    > u tescia robić a nie po znizkach w macierzystym zakładzie pracy.

    > Dlatego tez twierdze, że za 500 zł da sie dobrze i tanio polakierować
> [...]
    Zgadzam się z przedmówcą.Trzeba tylko szukać,pytać ludzi.Kiedyś budowałem
    duuuży dom.Cieśle żądali za więżbę dachową po ok 8000zł.Dzięki rodzinie
    znalazłem człowieka który zrobił to za 18oozl+wyżywienie,bez jednego
    gwożdzia-na dyblach.Robota mistrzowska.Zgadzam się też z Maverickiem-ma
    kredyt,opłaty etc.Musi na to zarobić i stąd wyższa cena.My jako klienci
    mamy wybór,to nasze pieniądze i sprzęty,.. i nasze decyzje.Poza tym
    niektórzy koledzy chyba nie dorośli do takich dyskusji.Poziom żenujący
    pomimo fakultetów i wysublimowanego słownictwa.Dotrwałem jednak do końca i
    dodaję swoje trzy grosze.Pozdrawiam wszystkich i mniej zapalczywości na
    trasie, bo nie chce mi sie składać złamanych szczęk i zębów Kolegom
    Bikerom.Doktorek65