  • 1. Data: 2016-08-11 06:26:44
    Temat: kot/kuna pod maską
    Od: uciu <a...@g...com>

    Czesc,

    doradzcie jak sie pozbyć kota lub kuny spod maski.
    Jakiś czas temu otwieram a tu cały uwalony silnik z błota a wygłuszenie z maski i
    grodzi wydrapane. Wydaje mi się, że może to być kot - sądząc po łapach jakie
    zostawia. Tamte wygłuszenie poszło do śmietnika i za 5stówek sprawiłem sobie nowe....
    dziś otwieram maske a tu znowu wydrapane - wygląda to na kota bo który wbija pazury i
    zaciąga jak jest coś miękkiego - kiedyś miałem okazje go mieć i po jakimś czasie sofa
    wyglądała podobnie...

    Sąsiad doradził ze może to być też kuna... ze kot to mało prawdopodobne - choć
    miejsce jest by się tam zmieścił (auto terenowe) i pozaciągane wszędzie wygłuszenie
    też wskazuje na kota.

    Gdzieś tam wyczytałem o sierści psa...dałem jej w ch,, i nic nie pomogło. Inni mówią
    o kastkach do kibla - są 3 powieszone, koło auta wali jak w szalecie miejskim i
    nic...

    Jak sie tego zwierzaka pozbyć? Jest sprawdzony sposób? MOże być niehumanitarny...

    pozdrawiam
    uciu

  • 2. Data: 2016-08-11 08:50:43
    Temat: Re: kot/kuna pod maską
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    4...@g...com
    *uciu* napisał(-a):

    > Gdzieś tam wyczytałem o sierści psa...dałem jej w ch,, i nic nie
    > pomogło. Inni mówią o kastkach do kibla - są 3 powieszone, koło auta
    > wali jak w szalecie miejskim i nic...

    Może spróbuj płynu do odstraszania dzików. Tylko ostrożnie, bo to wali
    tak, że kostka do WC przy tym to będzie istna perfumeria.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2016-08-11 10:19:46
    Od: Plejboj z lekko nadwago <p...@...lekko.nadwago.com>

    W dniu 2016-08-11 o 06:26, uciu pisze:
> [...]
    nic...

    > Jak sie tego zwierzaka pozbyć? Jest sprawdzony sposób? MOże być niehumanitarny...

    Pytałem o to samo niedawno - z metodami kiepsko. Kolega zamontował sobie
    pod maską czujnik zbliżeniowy z piszczykiem odstraszającym - ponoć dość
    skuteczny. Ale jak i wszystko nie na 100% i nie na zawsze, bo kuna to
    cwane bydlę i w końcu wyczai, że nic jej to piszczenie nie zaszkodzi.

    ps.oprócz kun mogą to być również szczury. I bardzo możliwe, że kot
    znalazł się tam właśnie polując na szczura.

    A co do sposobów niehumanitarnych... Są..., ale kuna jest zwierzątkiem
    chronionym.

  • 4. Data: 2016-08-12 11:38:30
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 11.08.2016 o 08:50, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    4...@g...com

    > Może spróbuj płynu do odstraszania dzików. Tylko ostrożnie, bo to wali
    > tak, że kostka do WC przy tym to będzie istna perfumeria.

    Na kota kwasek cytrynowy pomaga.

  • 5. Data: 2016-08-12 13:06:23
    Od: uciu <a...@g...com>

    dziś podłączyłem kamerke z auta na noc pod maske ale ni było żadnych gości :-)

    Spróbuje z kwaskiem, tylko bardziej satawiam na kune gdyż 3 tygodnie temu, jak
    otwarłem maske to miałem kość od psa na silniku...

    Dzięki