  • 1. Data: 2009-07-18 09:09:18
    Temat: kto chętny na opony, warszawa, oraz podziękowanie za pomoc.
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Będę zamawiał oponę w mynetmoto.com, wysyłka 20E, paczka może zawierać
    do 3 opon, jest ktoś chętny na zakupy żeby złożyć się na wysyłkę?
    miejsce wolne na 2 opony. Odbiór w warszawie.

    Niniejszym jeszcze raz dziękuję Dobremu człowiekowi który sam z własnej
    woli i chęci pomocy innym, zabrał mnie i motocykl z kapciem z ulicy i
    zawiózł do serwisu.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2009-07-18 09:43:02
    Od: "JP" <c...@g...pl>

    jakie beda koszty dostawy, bo wstepnie jestem zainteresowany

  • 3. Data: 2009-07-18 09:43:55
    Od: "JP" <c...@g...pl>

    eee o ja glupia cipa, wycofuje pyt, 20E calosc rozumiem?

  • 4. Data: 2009-07-18 10:50:49
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    JP wrote:
    > jakie beda koszty dostawy, bo wstepnie jestem zainteresowany

    Sianowny kolego. Koszt zostal podany w pierwszym zdaniu posta. Przy
    okazji przypominam: to nie jest czat ani forum lecz grupa dyskusyjna.
    Obowiazuja to zasady zwane Netykieta (link w mojej stopce). Zapoznaj sie
    z nimi i stosuj, bardzo prosze.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 & 660
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

  • 5. Data: 2009-07-18 11:16:28
    Od: "JP" <caraluh[ciah ciah]@gazeta.pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sianowny kolego. Koszt zostal podany w pierwszym zdaniu posta.
    sianowny kolego, jakbys nie zauwazyl zaraz to zauwazylem i poslalem drugiego
    posta, wiec nie musisz mi zwracac uwagi na to co sam zauwazylem

    > Obowiazuja to zasady zwane Netykieta (link w mojej stopce). Zapoznaj sie z
    > nimi i stosuj, bardzo prosze.

    no nie rozpetuj zbednej dyskusji:)
    chce sie dołaczyć do zamówienia i tyle

  • 6. Data: 2009-07-18 11:23:44
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    JP wrote:
    > no nie rozpetuj zbednej dyskusji:)
    > chce sie dołaczyć do zamówienia i tyle

    Z netykietą może być jeszcze to, że "wybrakowane" posty można wycofywać, no i stopka.
    Po za tym OK,
    tak na 4-

    :P

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 7. Data: 2009-07-18 11:37:47
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    nalesnik pisze:

    > Z netykietą może być jeszcze to, że "wybrakowane" posty można wycofywać, no i
    stopka. Po za tym OK,
    > tak na 4-

    cycki opadaja...

    Jak juz nie ma tradycyjnych troli to zawsze ktos musi znalezc powod
    "zeby dowalic", nawet jesli post jest na temat.

    Naprawde sie az tak nudzicie? Pogoda za oknem rewelacyjna, idzcie pojezdzic.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 8. Data: 2009-07-18 11:48:52
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Piotr May wrote:
    > Naprawde sie az tak nudzicie? Pogoda za oknem rewelacyjna, idzcie pojezdzic.

    Przepraszam Pana, już idę.

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 9. Data: 2009-07-18 12:03:23
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Piotr May pisze:

    > Pogoda za oknem rewelacyjna

    No to zazdraszczam bo u mnie nie rewelacyjna a wrecz przeciwnie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 10. Data: 2009-07-18 22:07:16
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!

    Piotr May wrote:

    > cycki opadaja...
    >
    > Jak juz nie ma tradycyjnych troli to zawsze ktos musi znalezc powod
    > "zeby dowalic", nawet jesli post jest na temat.

    Chcialbys oglosic jakies zmiany regul w usenecie?