  • Data: 2024-01-29 20:56:56
    Temat: Re: kto szkodowy?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:198dfr7abvfsn$.1flwihdhkm8jg$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Ale u Ciebie jest jeszcze
    >
    > "A spojrzał w lewe lusterko (van), potem spojrzał na jadących z
    > przeciwka i lewym przednim rogiem wgniótł przedni słupek prawych
    > drzwi B."
    >
    > Skoro trafił w drzwi, to cos kiepsko się upewnił, ze pas jest
    > wolny.

    chyba mu buda zasłoniła, nie wiem, dziwne to. B może chciał pasem
    awaryjnym i schował się bardziej a potem podjl wyprzedzanie z lewej ;)

    W oszklonej osobówce miałby go pewnie we wstecznym lusterku.
    Podobno B się wpasował gdy A patrzył już na wprost czy nic nie jedzie.
    Prędkość ogromna. Szlif od słupka do końca auta.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy