    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kto wymyśla te korki oleju?:)
    Date: Wed, 27 Apr 2011 14:07:02 +0200

    W dniu 2011-04-27 13:22, Bartek pisze:
    > no kto?:)
    >
    > chciałem w siostry alfie 147 wymienić olej.
    >
    > spodziewałem się imbusa.... więc podniosłem auto, ....
    > a tu.... kwadrat 8 mm...

    Taka alfia uroda. Tak samo nie wiem kto w Alfie 145 projektował korek
    wlewu oleju. Te auta (zwłaszcza z boxerem pod maską) baaaardzo lubią
    olej, a dolewanie w tradycyjny sposób, przez korek, po paru dolewkach
    niemal gwarantuje uszkodzenie oringu i wpadnięcie resztek gumy do
    środka. Pomijając, że żeby wyciągnąć ten wciskany (bo przecież korek na
    gwint jest passe) kawałek plastiku trzeba mieć siłę słonia. Za to bardzo
    szybko się przekonałem po co poprzedni właściciel woził mały lejek
    (hint: otwór na bagnet).
    --
    MZ