  • 11. Data: 2010-10-16 20:00:20
    Temat: Re: kultowy sprzet ;)
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-10-16 19:48, Grzybol pisze:

    > Fajne czasy? Czasy złodziei, esbecji, skurwysynów, milicji, partyjniaków,
    > kartek na wszystko, czasy wpiedolu pałą za chęć do życia, czasy upodlenia,
    > inwigilacji, chujostwa, kurestwa i czego tam jeszcze... Rzeczywiście łezka
    > się kręci...
    Wiesz Grzybol, jak się ma 7 lat jak ja miałem gdy pierwszy raz wsiadłem
    na taką motorynkę (82')to to wszystko co wymieniłeś zupełnie nie ma dla
    Ciebie znaczenia. Jak patrzę na dzisiejsze dzieciaki w tym wieku to mi
    ich żal bo niby maja wszystko a dzieciństwa fajnego jakoś tam nie widzę.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 12. Data: 2010-10-16 20:39:02
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek S." <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:4cb9fd61$0$21011$65785112@news.neostrada.pl

    > W kultowej motorynce którą miałem szczęście lub
    > nieszczęście posiadać były dwa biegi w lewej manetce,
    > jedynka do góry a w dół zero i bardziej w dół dwójka....
    > a toto to jakaś popierdółka 3 biegowa z biegami w kulosie
    > :)

    Bo to jakis skladak z resztek komara byl.
    Prawdziwa to tylko z okraglym bakiem i biegami w nogach, no! ;P

    Tmek

  • 13. Data: 2010-10-16 20:45:34
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
    0g2000yqh.googlegroups.com...

    > Musiales to powiedziec na glos?!

    a mi żal dupę ściskał jak kumple mający rodziców badylarzy katowali te
    motorynki na różne sposoby, ale chyba miałem większą radość jak wydębiłem od
    wujka komara 3 w fatalnym stanie i w wieku 10-12 lat sam pod okiem ojca go
    wyremontowałem łącznie z malowaniem :) całe wakacje mi to zajęło :) papier
    ścierny, minia itp. ile człowiek miał wtedy czasu, ile rodzie mieli czasu
    dla dzieci.

    pozdro
    blur

  • 14. Data: 2010-10-16 22:20:25
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

> [...]

    > inwigilacji, chujostwa, kurestwa i czego tam jeszcze... Rzeczywiście łezka

    Ale wtedy byles mlodym gniewnym, a teraz to... no w sumie to nie wiem
    jak nazwac to co soba reprezentujesz.

    KJ

  • 15. Data: 2010-10-17 06:24:08
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2010-10-16 21:30, Jarek S. pisze:

> [...]
    > dwa biegi w lewej manetce, jedynka do góry a w dół zero i bardziej w dół
    > dwójka.... a toto to jakaś popierdółka 3 biegowa z biegami w kulosie :)

    Jak 3 biegowa? Mialem taka z biegami w nodze, to miala jedynke w dol,
    dwojke do gory i finito... no chyba, ze luz liczysz jako bieg, to tak...

    Zdrowko
    KLOSZ

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 16. Data: 2010-10-17 08:04:05
    Od: k...@o...pl

    Poza tym z biegami w manetce tez pokreciles, bo jedynka byla na dol a dwojka do
    gory.

  • 17. Data: 2010-10-17 10:04:39
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-10-17 00:20, KJ Siła Słów pisze:
    > Ale wtedy byles mlodym gniewnym, a teraz to... no w sumie to nie wiem
    > jak nazwac to co soba reprezentujesz.

    To akurat proste: stary i wkurwiony.

    :)

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 18. Data: 2010-10-17 11:20:16
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Poza tym z biegami w manetce tez pokreciles, bo jedynka byla na dol a
    > dwojka do
    > gory.
    >
    > --

    Może inaczej: cyferka 1 była na dole a 2 na górze ale miałem na myśli ruch
    manetką..... czyli odwrotnie od umieszczenia cyferek prawda?

  • 19. Data: 2010-10-17 12:20:12
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-17 12:04, duddits pisze:

    > To akurat proste: stary i wkurwiony.

    No i na preclu skonczyl :-)

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 20. Data: 2010-10-17 15:15:33
    Od: MotoOla12 <d...@g...com>

    On 16 Paź, 08:47, amos <g...@g...com> wrote:
> [...]
    mplet-dokumentow-i...

    > ...poplakalem sie, ojciec mi kiedys obiecal i nidgy nie kupil!
    >
    > ;D
    >
    > --
    > amos

    Piękna maszynka nie to co teraz chińskie skutery kupują...