  • 1. Data: 2011-06-24 12:17:23
    Temat: [kupię] chłodnica do suzuki RF
    Od: "Przemek P" <general71@@o2.pl>

    Witam.
    Ostatnio wpadł mi szalony zwierz w chłodnicę i uszkodził lamelki tak że są w
    50% zagięte na maxa. Wyprostować się tego nie da i nic zrobić W związku z
    tym poszukuję chłodnicy do mojej RF-y
    Pozdrawiam.
    --
    Przemek P
    Lublin

  • 2. Data: 2011-06-24 17:07:07
    Temat: Re: [kupię] chłodnica do suzuki RF
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek P" <general71@@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że są w 50% zagięte na maxa. Wyprostować się tego nie da i nic
    > zrobić W związku z tym poszukuję chłodnicy do mojej RF-y

    Podanie pojemności silnika pomogłaby nieco.
    Ale mogę się mylić.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 3. Data: 2011-06-24 17:11:45
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-24 19:07, Jasio pisze:
    > Użytkownik "Przemek P" <general71@@o2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Podanie pojemności silnika pomogłaby nieco.
    > Ale mogę się mylić.

    Ajtam ajtam. Przeca wszyscy wiedza jaki model i rocznik RFa ma kolega
    Pszemek P.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2011-06-24 21:23:44
    Od: "Przemek P" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ajtam ajtam. Przeca wszyscy wiedza jaki model i rocznik RFa ma kolega
    > Pszemek P.

    hmm
    Rzadko piszę ale myślałem że mnie pamiętasz ;-)
    Fakt, popełniłem bład więc się poprawiam.
    Motocykl to Suzuki RF 900 '94
    Chłodnice w 600 i 900 są takie same.
    Pozdrawiam.
    --
    Przemek przez rz Podstawka
    RF 900

  • 5. Data: 2011-06-25 10:03:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-24 23:23, Przemek P pisze:
> [...]
    >>
    > hmm
    > Rzadko piszę ale myślałem że mnie pamiętasz ;-)
    > Fakt, popełniłem bład więc się poprawiam.

    To se kup:

    http://cgi.ebay.de/Suzuki-RF-600R-Wasser-Kuhler-radi
    ator-assy-/320609070718?pt=Motorrad_Kraftradteile&ha
    sh=item4aa5ca2e7e

    http://moto.allegro.pl/listing.php/search?string=RF+
    ch%C5%82odnica&category=158

  • 6. Data: 2011-06-26 18:17:48
    Od: "Przemek P" <g...@o...pl>

    > To se kup:
    >
    > http://cgi.ebay.de/Suzuki-RF-600R-Wasser-Kuhler-radi
    ator-assy-/320609070718?pt=Motorrad_Kraftradteile&ha
> [...]

    Dzięki, udało mi się kupić, a to co na allegro to kupa jest :-)
    Zastanawiam się na przyszłość czy by nie wykonać sobie takiej maskownicy na
    chłodnicę jak miałem kiedyś w gsx 1100 g z takiej siateczki w romby, myślisz
    że to ma sens? Znaczy się ja chyba wiem że ma sens, potrzebuję tylko
    potwierdzenia :-D

    --
    Przemek Podstawka
    RF 900

  • 7. Data: 2011-06-26 18:49:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-26 20:17, Przemek P pisze:
> [...]
    > chłodnicę jak miałem kiedyś w gsx 1100 g z takiej siateczki w romby, myślisz
    > że to ma sens? Znaczy się ja chyba wiem że ma sens, potrzebuję tylko

    A nie wiem. Ja unikam motocykli z chlodnicami wody.

  • 8. Data: 2011-06-29 21:48:55
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał:
    >A nie wiem. Ja unikam motocykli z chlodnicami wody.

    A to pewnie dlatego nawet na meila mi odpowiedziec nie chcesz... ;-P

    --
    pozdr.
    magnes

  • 9. Data: 2011-06-30 04:17:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-29 23:48, magnes pisze:

    > A to pewnie dlatego nawet na meila mi odpowiedziec nie chcesz... ;-P

    Zapewne poniewaz dlatego iz go nie otrzymalem.