    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kupno anglika po przeróbce - jak to teraz wygląda?
    Date: Wed, 27 Jul 2011 16:59:19 +0100

    On 27/07/2011 16:57, Lukasz wrote:
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    >
    > a z jakiego rejonu kraju jesteś? We Wrocławiu mam użytkownika Subaru (na
    > wspomnianym forum też chyba siedzi, z tego co mi podesłał to jest tam GT
    > kombi- białe na śląsku) i ogólnie uturbionych benzynek i spokojnie
    > pojedzie ze mną w wolnym czasie oglądać auto- tyle że do Białegostoku
    > czy na pomorze nie chce mi się jechać w ciemno- przyjąłem granicznie
    > Kraków, Warszawa, Poznań ale jak by ktoś takie auto oglądnął wcześniej
    > na miejscu to byłoby fajnie.

    Szkocja, jeśli znajdziesz coś w okolicy Edynburga to mogę zobaczyć, albo
    popatrzeć w lokalnych klubach czy to jakieś znane auto. Tyle, że na
    południe ceny będą atrakcyjniejsze, tutaj przez sentyment do Colina
    Imprezy są dość cenione. Uważaj tylko na okolice Manchesteru, to taka
    lokalna dolina samochodowa, jak wielkopolska dla niemieckich trupów. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil