  • 11. Data: 2013-03-25 21:20:21
    Temat: Re: laczenie scen MP4 w jedna calosc bez zadnych konwersji
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał

    > MP4 to taka nazwa nic nie znacząca skrywająca jakiś kodek. Należy
    > wyniuchać jaki (np. vlc to powie), zainstalować w systemie i wtedy będzie
    > można kleić takie pliki czymkolwiek sensownym (w szczególności
    > virtualdubem).

    Dzieki ze mi to wyjasniles bo juz tracilem nadzieje.
    Jutro na spokojnie pojde Twoim tropem i moze uda mi sie cos zrobic z tym
    virtualdubem.

    pozdrowienia
    Tomasz

  • 12. Data: 2013-03-25 21:37:26
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    W dniu 25.03.2013 20:58, Tomasz pisze:

    > Im bardziej zaglebiam sie w internecie w temat tym wiekswze ogarnia
    > mnie zdziwienie.
    > Zaden ze znanych program nie umie czytac ani obrabiac formatow MP4.

    Avidemux czyta i obrabia. Skądinąd bardzo prosty i użyteczny program.
    Funkcja łączenia plików bez rekompresji też jest, ale warunkiem
    koniecznym są te same parametry - kontener, kodek, rozdzielczośc itp.
    poszczególnych plików.

    --
    *RedLite*

    Jeśli nie odpowiadam na Twój post, to istnieją dwie zasadnicze możliwości:
    - albo się z nim zgadzam
    - albo jest na tyle durny, że nawet nie chce mi się molestować klawiatury.

  • 13. Data: 2013-03-25 22:05:26
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    W dniu 25.03.2013 21:04, Janko Muzykant pisze:

    > To po prostu termin z marketów, on tak naprawdę nic nie znaczy.

    Bzdura.
    Mp4 (avi, mp3) to kontener. Czyli technologia, sposób skoordynowania
    danych, które są przesyłane do filtrów z pliku (audio, wideo, metadane
    itp.) I kontenery mają określoną konstrukcję (dlatego jak plik AVI to
    kodek obrazu XviD, a jak mp4 to z reguły H264.

    > Pod tym
    > pojęciem może się kryć kilkadziesiąt już chyba różnych formatów.

    Może. Ale to tak naprawdę nic nie znaczy. :)

  • 14. Data: 2013-03-25 22:42:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-25 22:05, RedLite pisze:

> [...]
    > itp.) I kontenery mają określoną konstrukcję (dlatego jak plik AVI to
    > kodek obrazu XviD, a jak mp4 to z reguły H264.

    Termin mp4 używany jest do kilku znaczeń: kontener, format h264,
    odtwarzacz mp3 z kolorowym ekranikiem i plik z rozszerzeniem mp4. Czyli
    burdel na kółkach, choć formalnie znaczy to, o czym piszesz. Ale w
    świadomości może procenta populacji (reszta wskaże na odtwarzacz, który
    zresztą zaczyna być już reliktem). Zresztą sam kodek też jest ''z reguły''.

    > Może. Ale to tak naprawdę nic nie znaczy. :)

    Dokładnie, dlatego śmieszy mnie prośba o prezentację w MP4 albo w AVI :)

    --
    pozdrawia Adam
    /to wszystko ONI!/

  • 15. Data: 2013-03-25 22:42:26
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Mon, 25 Mar 2013 22:05:26 +0100, RedLite napisał(a):

    [...]
    > dlatego jak plik AVI to
    > kodek obrazu XviD, a jak mp4 to z reguły H264.

    W kwestii formalnej, nie zgodzę się, to co jest w środku może być
    całkowicie dowolne, nie ma żadnej reguły, a już tym bardziej z XVidem
    (którego nie widuję od, hoho, i jeszcze trochę lat).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 16. Data: 2013-03-25 23:31:45
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-03-25 20:26, Tomasz pisze:

    > Użytkownik "h.w.d.p." <h...@i...yfd> napisał

    kTime.zip

    > Zainstalowalem rowniez ale przy probie zaladowania pliku MP4 pojawia sie
    > tylko czarne okna i napis MISSING CODEC (AVC1)

    zainstalowac kodeki. k-lite codec pack. czy cos jeszcze moge zrobic dla
    ciebie leniu?

  • 17. Data: 2013-03-25 23:33:45
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-03-25 20:54, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > wyniuchać jaki (np. vlc to powie), zainstalować w systemie i wtedy
    > będzie można kleić takie pliki czymkolwiek sensownym (w szczególności

    w 1 poscie podalem 100% przepis na problem. niestety to nie wystarczylo
    i trzeba za raczke, a najlepiej to wykonac robote za kolege Tomasza.

  • 18. Data: 2013-03-26 07:42:13
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "h.w.d.p." <h...@i...yfd> napisał

    > zainstalowac kodeki. k-lite codec pack. czy cos jeszcze moge zrobic dla
    > ciebie leniu?

    Dzieki, ja jestem bardzo pracowity ale niestety nie w tej dziedzinie i nawet
    nie wiem co to jest kodek
    dlatego do laczenia scen filmowych poszukiwalem gotowego, od razu
    pracujacego narzedzia.
    Skoro jednak takich nie ma to zajme sie tymi kodekami i z pewnoscia jakos
    dam sobie rade.

    pozdrowienia
    Tomasz

  • 19. Data: 2013-03-26 08:57:07
    Od: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostradat.pl>

    > Czy zna ktos taki prosty program do sklejania istniejacych plikow MP4?

    ja do wszystkich (prawie) prac z video używam FormatFactory, bezpłatny a
    przy pomocy kilku kliknięć połączy ci te filmy

    http://www.pcfreetime.com/

    g a j o w y

  • 20. Data: 2013-03-26 09:26:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Mar 2013, Janko Muzykant wrote:

    > Dokładnie, dlatego śmieszy mnie prośba o prezentację w MP4 albo w AVI :)

    A mnie nie :>
    (co ja poradzę, że moja Manta AVI rozgryza a innych nie, oczywiście
    zupełnie niezależnie od tego czy rozgryzie konkretny kodek)
    Pojemnik stanowi takie samo ograniczenie jak pozostałe właściwości.

    pzdr, Gotfryd