  • 1. Data: 2010-01-15 15:59:28
    Temat: m 72
    Od: Beast <l...@o...pl>

    Tak się pozwolę pochwalić motocyklem, który pomagałem sprowadzić
    koledze z Ukrainy.
    Poniżej film z odpalania zimnej maszyny.
    http://www.youtube.com/watch?v=wPrnBNOwBLA

  • 2. Data: 2010-01-15 16:38:22
    Temat: Re: m 72
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-01-15 16:59, Beast pisze:
    > Tak się pozwolę pochwalić motocyklem, który pomagałem sprowadzić
    > koledze z Ukrainy.
    > Poniżej film z odpalania zimnej maszyny.
    > http://www.youtube.com/watch?v=wPrnBNOwBLA

    Tylko pozazdroscic, piekny sprzet, a mozesz powiedziec, jak to sie
    formalnie ksztaltuje przywiezienie takiego motocykla, jakie warunki
    trzeba spelnic i ile to kosztuje

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 3. Data: 2010-01-15 18:42:33
    Od: "szynszyll" <s...@g...pl>

    jak powiedzial kiedys moj kolega co chcial poderwac jedna babke w kinie:

    lubie te amerykanskie ciezarowki, jebana rasa to jest

    brawa za wytrwalosc ;) ja se nie wyobrazam teraz robienia przy 'rucholu' ;)

    slava brate

    szynszyll
    xtz750

    p.s. rzeczona zwiala

  • 4. Data: 2010-01-15 20:55:01
    Od: Beast <l...@o...pl>

    Cóż urok tego egzemplarza jest taki, ze nawet kolega nie musiał
    gaźników rozbierać (nie ruszane od momentu wyjechania z fabryki). Ale
    on jest zakochany w rusach i przywieźliśmy jeszcze 3 inne, z czego 2
    poszły na części a jeden jest składany od podstaw. Ale cóż grzebać w
    motocyklach trzeba kochać.

    --
    pozdrawiam
    Beast

  • 5. Data: 2010-01-16 15:34:09
    Od: Beast <l...@o...pl>

    On 15 Sty, 17:38, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:

    > Tylko pozazdroscic, piekny sprzet, a mozesz powiedziec, jak to sie
    > formalnie ksztaltuje przywiezienie takiego motocykla, jakie warunki
> [...]

    Cena i logistyka zależy, co chcesz mieć. Większość ludzi ściąga sprzęt
    bez papierów, bo tak jest dużo łatwiej. My wybraliśmy trudniejszą
    drogę.
    Co do ceny to zależy za ile kupisz - M-ki są na Ukrainie tanie.
    Transport, czyli paliwo to na wschodzie jest tanie. Ale pozostaje
    problem milicji - zatrzymują i zawsze coś znajdą nie tak - wiec trzeba
    płacić. Nie znasz języka to leżysz. My 300 metrów od granicy
    zapłaciliśmy pierwszy "mandat". No i zostaje kwestia przewozu przez
    granicę. Tu tez zostawia się kilka setek $. No i na koniec odprawa
    celna po naszej stronie - koszta niewielkie ale nam to zajęło koło 6
    godz.
    Ogólnie nie było lekko - 48 godz na nogach i sporo nerwów, czy nas
    puszczą. Ale już mam ochotę jechać znowu, tym bardziej, że kolega ma
    już coś nowego na oku.

    <SPAM> Ta M-ka jest wystawiona na allegro.

    --
    pozdrawiam
    Beast