  • 1. Data: 2010-07-29 12:22:46
    Temat: mail.orange.pl
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Nie wysyłają mi się maile z konta pocztowego Orange (z Thunderbirda).
    Czy coś się w smtp orange zmieniło ostatnio?

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-07-29 12:36:30
    Temat: Re: mail.orange.pl
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał :

    > Nie wysyłają mi się maile z konta pocztowego Orange (z Thunderbirda).
    > Czy coś się w smtp orange zmieniło ostatnio?

    Raczej nie, w nocy wysyłałem kilka maili, fakt, że z Outlooka, ale bez problemów
    poszły.

  • 3. Data: 2010-07-29 12:50:50
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-29 14:36, Tomek pisze:

    > Raczej nie, w nocy wysyłałem kilka maili, fakt, że z Outlooka, ale bez problemów
    > poszły.

    Podaj parametry konfiguracji smtp jaką masz.
    Parę lat się wysyłało, a teraz wyskakuje okienko, że przekroczony limit
    połączenia. Coś tu nie tak.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-07-29 12:57:15
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał :

    > Podaj parametry konfiguracji smtp jaką masz.

    Nie pamiętam od kiedy, ale mam mail.orange.pl wpisane.

  • 5. Data: 2010-07-29 13:17:27
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-29 14:57, Tomek pisze:

    > Nie pamiętam od kiedy, ale mam mail.orange.pl wpisane.

    To to ja wiem, ale mi chodzi o to czy jest ustawione jakieś szyfrowanie
    przy wysyłaniu.

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-07-30 12:04:29
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisała:

    > To to ja wiem, ale mi chodzi o to czy jest ustawione jakieś szyfrowanie
    przy wysyłaniu.

    Screeny poszły mailem.

  • 7. Data: 2010-07-30 12:36:35
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-30 14:04, Tomek pisze:

    > Screeny poszły mailem.

    LOL

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-07-30 14:19:45
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    > LOL

    No fakt. Bardzo śmieszne.

  • 9. Data: 2010-08-04 23:38:57
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2010-07-29 14:22, Animka pisze:
    > Nie wysyłają mi się maile z konta pocztowego Orange (z Thunderbirda).
    > Czy coś się w smtp orange zmieniło ostatnio?

    a autoryzacji nie wprowadzili?