  • 11. Data: 2017-12-22 22:03:46
    Temat: Re: mały zapierdalacz
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > A "bezpiecznie zapierdala" da się postawić obok siebie? :-)

    No wiesz wolę przywalić 2t klocem niż wydmuszką bez jakichkolwiek
    wzmocnień i nawet bez przedniego pasa :)

    Lewis

  • 12. Data: 2017-12-23 18:37:54
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > na co jeszcze zwrócić uwage?

    Na testament;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 13. Data: 2017-12-24 09:56:33
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 22.12.2017 o 16:09, Cavallino pisze:

    > Pytanie było o małe.
    > Panda jest dwie klasy niżej, niż wymienione przez Ciebie spore kloce.

    Porównując do pandy miałem na myśli raczej pierwsze modele a nie
    najnowsze, stare są małe i zapier...

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 14. Data: 2017-12-24 10:39:46
    Temat: mały zapierdalacz
    Od: Iglo <I...@o...pl>

    Twingo 2 GT. Coś koło 130 koni ztcp. Nie to najnowsze z silnikiem z tyłu tylko
    wcześniejsze.
    Przejechałem się i robiło wrażenie w takim małym srajdku.

  • 15. Data: 2017-12-24 14:43:55
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-12-22 14:02, kloi wrote:
    > szukam małe autko, zwinne dynamiczne i zeby nie trzeba było ze świecą szukać
    > cos jak panda 100hp
    > na co jeszcze zwrócić uwage?

    stilo 2.4 z manualna skrzynia, bardzo przyjemnie sie jezdzi i jest
    stosunkowo tanie, czesci dostepne

    proponuje jedynie dluuuga jazde probna z hamowaniami i skretami - wiazki
    w tym samochodzie nie sa specjalnie dobrze prowadzone (a miejsca pod
    maska jest bardzo malo i szukanie problemow bez wyjecia silnika to
    karkolomna zabawa), za to w odroznieniu od innych silnikow komputer jest
    zrobiony na ceramice i zamontowany na dolocie wiec nie sprawia problemow

  • 16. Data: 2017-12-25 09:12:43
    Od: kloi <s...@f...pl>

> [...]
    > karkolomna zabawa), za to w odroznieniu od innych silnikow komputer jest
    > zrobiony na ceramice i zamontowany na dolocie wiec nie sprawia problemow

    mam stilo 1.6 3d i jest za duży ale osiągi ma wystarczające

    mam pande 1.1 i tak stwierdziłem że gdyby to miało 100 koni i zmienione
    zawieszenie to by się tym fajnie jeździło

    zerkałem przez chwile na fiata 500 można kupić wersje 1.4 100 i więcej
    koni ale po prostu mi się nie podoba

    budżet, musi być używany do 20-25tys
    mały około 3.5metra

    ideał to chyba VW UP 95KM ale używanych BRAK, nowy 45tys a to za dużo
    już wolałbym fabie 95KM

  • 17. Data: 2017-12-28 12:17:04
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2017-12-22 o 14:02, kloi pisze:
    > szukam małe autko, zwinne dynamiczne i zeby nie trzeba było ze świecą
    > szukać
    >
    > cos jak panda 100hp
    >

    > na co jeszcze zwrócić uwage?

    Peugeot 206 s16 (2,0 136KM) ok. 9s do 100km/h
    Peugeot 206 RC (2,0 chyba 177KM) ok. 7,5s do 100km/h

    Wersje s16 dużo łatwiej znaleźć.

  • 18. Data: 2017-12-29 09:08:16
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-12-22 o 22:03, Lewis pisze:

    > No wiesz wolę przywalić 2t klocem niż wydmuszką bez jakichkolwiek
    > wzmocnień i nawet bez przedniego pasa :)

    Ale jak ktoś chce "zapierdalać", to chyba lepiej dla nas, jak będzie
    robił to pandą, a nie np dwutonowym BMW...

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2018-01-03 10:08:59
    Od: p...@g...com

    --Ale jak ktoś chce "zapierdalać", to chyba lepiej dla nas, jak będzie
    robił to pandą, a nie np dwutonowym BMW...

    pokolenie BMW powoli sie konczy teraz nadchodza zapierdalacze w skodzie city go czy
    vw up :-)