  • 1. Data: 2013-08-20 20:24:39
    Temat: mandatomnie.pl - czy ktoś z ich porad korzystał?
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    witam

    czy ktoś może korzystał z porad portalu www.mandatomnie.pl ????

    tylko proszę bez wykładów na temat że trzeba płacić , jeździć
    przepisowo itp.

    Od jakiś 4 lat nie dostałem żądnego a jeżdżę po 100 000 km. rocznie .
    A przyszła przesyłka z ITD i naprawdę nie wiem kto wtedy jechał .

    Pozdrawiam
    Robert
    Opel Omega 2002, 2.2 benzyna + gaz -

  • 2. Data: 2013-08-20 21:36:06
    Temat: Re: mandatomnie.pl - czy ktoś z ich porad korzystał?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 20.08.2013 20:24, RB pisze:
    > witam
    >
    > czy ktoś może korzystał z porad portalu www.mandatomnie.pl ????

    Rozmawiałem telefonicznie z człowiekiem, gość nie ma zielonego pojęcia o
    działaniu radarów, fotoradarów etc. Napisz jaki masz problem, czyli jaki
    miernik, jakie okoliczności etc. Za darmo Ci powiem, co zrobić.

    --
    anacron
    aba/

  • 3. Data: 2013-08-20 21:59:58
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-08-20 21:36, anacron pisze:

    > Rozmawiałem telefonicznie z człowiekiem, gość nie ma zielonego pojęcia o
    > działaniu radarów, fotoradarów etc. Napisz jaki masz problem, czyli jaki
    > miernik, jakie okoliczności etc. Za darmo Ci powiem, co zrobić.

    hej

    radar fotoRAPID cm numer 232 godzina 22.45 - więc ciemno 2013-07-19 , na
    50 przekroczenie na 79 km
    mandat 200 4 punkty , lub za niewskazanie 500.
    nie przysłali zdjęcia jak to maja w zwyczaju.

    Nie są to duże koszty więc nie wiem czy warto bawić się z nimi .

    Pozdr.
    Robert

  • 4. Data: 2013-08-20 22:41:45
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-08-20 20:24, RB pisze:
    > witam
    >
    > czy ktoś może korzystał z porad portalu www.mandatomnie.pl ????

    IMO bzdury

  • 5. Data: 2013-08-20 22:48:53
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 20.08.2013 21:59, RB pisze:
    > radar fotoRAPID cm numer 232 godzina 22.45 - więc ciemno 2013-07-19 , na
    > 50 przekroczenie na 79 km
    > mandat 200 4 punkty , lub za niewskazanie 500.
    > nie przysłali zdjęcia jak to maja w zwyczaju.

    Żadne koszty. Na początek zastosować
    http://damskomesko.pl/2013/04/oswiadczenie-dla-gitd/
    I generalnie zapomnieć o sprawie.

    Dodatkowo przeczytać
    http://damskomesko.pl/2013/06/jedno-zdjecie-to-za-ma
    lo/ oraz instrukcje
    Fotorapida CM (punkt 3,6 dokładnie).
    Ale to na później, jakby jednak nie zmądrzeli, choć ostatnio wydaje się,
    że jednak tak (źródło doniesienia internautów). Aha jeszcze to jeśli był
    żółty http://www.autokrata.pl/artykul/Fotoradary-GITD-sa-n
    ielegalne_a17174

    Pozdrawiam
    (należy się Like na https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza w