  • 11. Data: 2013-06-28 11:15:33
    Temat: Re: masa uszczelniajaco-klejaca - jaka?
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 czerwca 2013 14:11:11 UTC+2 użytkownik Jakub Witkowski napisał:
    > U mnie w samochodzie też są użyte takie substancje uszczelniająco-klejące,
    > niewysychające przez kilkanaście lat. Jest taka jakby mocno przeżuta guma
    > go żucia, bardzo lepka i ciągliwa (uszczelnienia w drzwiach). Druga bardziej
    > przypomina plastelinę (uszczelnienia tylnych lamp).
    > I też w sklepach nie widziałem zamienników...

    To często "butyl", znany też jako guma do żucia, dawniej używany jako masa
    uszczelniająco-klejąca w reflektorach samochodowych. Do dostania w ASO Nissana pod
    numerem B6553-B9915

    pozdr
    AA

  • 12. Data: 2013-06-28 11:16:43
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    W dniu piątek, 28 czerwca 2013 11:15:33 UTC+2 użytkownik Adam Adamaszek napisał:
    > To często "butyl", znany też jako guma do żucia, dawniej używany jako masa
    > uszczelniająco-klejąca w reflektorach samochodowych. Do dostania w ASO Nissana
    > pod numerem B6553-B9915

    Poprawka, B6553-89965

  • 13. Data: 2013-07-25 12:20:21
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2013-06-27 10:10, Jarek Pudelko pisze:

    > Skleilem masa poliuretanowa klejaco-uszczelniajaca Boll'a - ogolnie jest
    > ok, troche smierdzialo ale szybko schnie.
    > Gdyby ktos mial podobny problem to polecam.

    Juz nie polecam - akurat musialem ponownie sciagnac tapicerke i gabki
    nie da sie juz odkleic - zawarty w masie rozpuszczalnik skutecznie sie z
    nia zwiazal - bylo zrobic wczesniej probe... ;P

    Nastepnym razem sprobuje czegos dekarskiego - moze to nie bedzie
    rozpuszczalo gabki ;P

    --
    jarek