    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: maseczki
    Date: Sat, 11 Apr 2020 15:04:05 +0200

    2020-04-11 o 11:59 GMT, Budzik napisał:
    > Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > I jeszcze dodatkowe pytanie - skoro mamy lek to skad nadal tyle
    > zgonów w US czy w ITALY czy w ESPANIA?

    Nikt nie chce odpowiedzialności brać, lub nikomu się nie opłaca, lub
    coś innego.

    Dr. Raoult ostatnio w wywiadzie podawał, że leczy od dwóch
    miesięcy przypadki trafiające do jego szpitala (czyli te już mocno
    objawowe) i ma zejść na poziomie poniżej 0.5% (ponad 1000 chorych
    wyleczonych).

    A dlaczego wszyscy tego nie robią? "Duże" firmy zarzucają mu, że nie
    prowadził grupy testowej. On na to że grupy testowe to nie żadne naukowe
    podejście, tylko moda lobbowana przez duże koncerny, i że on nie ma
    zamiaru narażać kogokolwiek na śmierć tylko po to aby spełnić
    pseudonaukowe procedury. "Moje robota to leczenie ludzi".

    Mateusz