    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: maszyna wirtualna VBox
    Date: Sat, 30 Mar 2019 15:45:35 +0100

    "Jacek Maciejewski" 5...@4...net

    > Ze zdziwieniem skonstatowałem że katalogu w którym zainstalowałem
    > maszynę wirtualną niesposób skutecznie przenieść, bo manager maszyn
    > jej nie znajduje. Nawet pomimo zmiany ścieżki. Albo czegoś nie wiem :)

    Noszę różne elementy VB, gdzie dusza zapragnie (także na inny komputer
    rzeczywisty) i mieszam wirtualne dyski między maszynami wirtualnymi.
    [czasami też planuję jakieś porządki, ale na planach kończę z uwagi
    na braki czasu]

    Im więcej aktualizacji VB mam za sobą, tym mniej lubię VB...
    (każda aktualizacja w 3 etapach, po których od dawna VB ani
    trochę nie jest lepszy)

    Bywa, że mieszam różne wersje VB -- z różnym, ;) niestety szczęściem.
    Raz takie pomerdanie skończyło się padem, po którym miałem dość
    gigabajtów DBXów OE, gromadzonych od ponad 20 lat. Pad akurat
    nastąpił bezpośrednio po bakapowaniu, więc nie stresował...
    Nic też (poza czasem na naprawienie) nie zginęło...

    --