  • Data: 2010-01-29 16:49:50
    Temat: Re: mikrokontrolery z dowolnie remapowalnymi pinami?
    Od: MKi <e...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > coś bardzo "w stylu"
    > więcej z tym problemów niż pożytku, tak naprawdę to działa w drugą stronę,
    > tzn jak się zdecydujesz, jakie chcesz peryferia, wtedy się dowiadujesz, na
    > jakich nogach wypadną.
    > Jedyna analogia z remapowaniem polega na tym, że istotnie, peryferia
    > przemieszczają się po pinach :)

    Zgadza się, że nie ma pełnej dowolności.
    Generalnie im więcej peryferii wykorzystasz,
    tym mniejsza dowolność.

    Ale zrobiłem na tych prockach parę projektów
    nie przejmując się nigdy zanadto, gdzie wypadną
    jakie peryferia - tylko raz musiałem w
    gotowym prototypie ciąć ścieżki :)
    Pewnie dlatego, że po którymś razie
    ograniczenia ma się "we krwi" ;)