  • 11. Data: 2012-02-26 22:06:59
    Temat: Re: mniej SMS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2012 18:52:48 +0100, Skrypëk napisał(a):
    > Ponadto napisanie tych kilku słów i kliknięcie na "wyślij" jest szybsze niż
    > czas potrzebny na dodzwonienie się.

    No jak ? wybranie numeru trzeba w obu wypadkach, zazwyczaj do dzwonienia
    jest wrecz szybsze.

    > Nie pojmuję skąd ludzie mają takie kompleksy na punkcie wiadomości
    > tekstowych, jakie tu czasami można spotkać, że to dla dzieci i dorosłym nie
    > wypada itp.

    no bo nie jestesmy dziecmi, jestesmy dorosli inteligentni ludzie i jak
    chcemy na szybko wymienic informacje, to rozmawiamy, od tego jest telefon.
    i nie przeszkadza nam to w pracy, nie musimy sie bac pani w szkole,
    natomiast bardziej przeszkadza stukanie smsa :-)

    J.

  • 12. Data: 2012-02-27 01:36:48
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No jak ? wybranie numeru trzeba w obu wypadkach, zazwyczaj do
    > dzwonienia jest wrecz szybsze.

    Normalnie. Wybierasz kontakt, klikasz SMS a nie "połącz", piszesz "nastaw
    ziemniaki" i wysyłasz. Nie trza czekać n dzwonków aż zołza odbierze lub nie.
    Mogła akurat pójść srać z książką a nie z telefonem.

    > no bo nie jestesmy dziecmi, jestesmy dorosli inteligentni ludzie i jak
    > chcemy na szybko wymienic informacje, to rozmawiamy, od tego jest
    > telefon.

    Od fafnastu lat służy również do wysyłania krótkich wiadomości tekstowych.

    > i nie przeszkadza nam to w pracy,

    Nigdy ci telefon nie przeszkadza? W czasie spotkań telefony od żony
    odbierasz?

    > nie musimy sie bac pani w szkole

    Ja się jej nie boję, ja nie chcę jej przeszkadzać w prowadzeniu wykładu, a i
    tak pewnie nie odbierze, co będę na darmo sygnału dzwonienia słuchał?

  • 13. Data: 2012-02-27 08:08:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 02:36:48 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Normalnie. Wybierasz kontakt, klikasz SMS a nie "połącz",

    Wybieram kontakt i wciskam zielona sluchawke, a nie "opcje" "sms"
    "tekstowy".

    > piszesz "nastaw
    > ziemniaki" i wysyłasz. Nie trza czekać n dzwonków aż zołza odbierze lub nie.
    > Mogła akurat pójść srać z książką a nie z telefonem.

    Jest jeszcze poczta glosowa.

    > Nigdy ci telefon nie przeszkadza? W czasie spotkań telefony od żony
    > odbierasz?

    rzadko mam takie spotkania ze nie wypada odebrac.

    > Ja się jej nie boję, ja nie chcę jej przeszkadzać w prowadzeniu wykładu, a i
    > tak pewnie nie odbierze, co będę na darmo sygnału dzwonienia słuchał?

    No owszem, bywaja takie zawody, gdzie sie ma 4h wykladow tygodniowo :-).

    J.

  • 14. Data: 2012-02-27 08:36:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-27 09:08, J.F. pisze:
    > Jest jeszcze poczta glosowa.

    Jeszcze bardziej porąbany i niewygodny wynalazek. Czasem warto jednak
    wyjść z XX wieku ;)

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2012-02-27 08:58:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości

    >Masz jakieś cholernie drogie te smsy. U mnie w Playu pakiet 600
    >SMS-ów kosztuje całe 6 zł, co daje jeszcze bardziej astronomiczną
    >kwotę 1 grosza za sztukę. Bez pakietu płacę 9 gr.

    Ale ja nie wysylam 600 sms co miesiac, ani nawet 100, wiec nie ma sie
    co epatowac tymi cenami :-)

    J.

  • 16. Data: 2012-02-27 09:00:51
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > i nie przeszkadza nam to w pracy, nie musimy sie bac pani w szkole,
    > natomiast bardziej przeszkadza stukanie smsa :-)

    Na dotykowcach klik klawiszy jest stosunkowo cichy, tak ze pani
    nie zauwazy ;-)

    a.

  • 17. Data: 2012-02-27 09:01:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
    >Jeszcze bardziej porąbany i niewygodny wynalazek. Czasem warto jednak
    >wyjść z XX wieku ;)

    Jak ktos zaczal od zadzwonienia i trafil na moment gdy inny wyszedl na
    krotko - to bardzo wygodna :-)

    No w sumie w 21w moglby byc system rozpoznawania glosu i wysylania
    tresci smsem :-)

    J.

  • 18. Data: 2012-02-27 09:10:19
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wybieram kontakt i wciskam zielona sluchawke, a nie "opcje" "sms"
    > "tekstowy".

    No jak ty masz jeszcze nokię klasyk z zieloną słuchawką, to faktycznie
    dłużej się w tryb pisania wchodzi a potem jeszcze samo pisanie to mordęga.
    Ale w nowych telefonach SMSowanie i Messengerowanie jest stukroć
    wygodniejsze niż w starych.

  • 19. Data: 2012-02-27 09:43:43
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > No w sumie w 21w moglby byc system rozpoznawania glosu i wysylania
    > tresci smsem :-)

    Alez tak wlasnie jest w Androidzie :)
    Ja nie tylko SMS-y ale tez emaile i rozne notatki "pisze" glosem :)
    Ta funkcja naprawde bardzo sprawnie dziala i jest niebywale wygodna jak
    mam zajete rece.

  • 21. Data: 2012-02-27 09:48:00
    Od: W <w...@w...pl>

    J.F wystukał, co następuje:

    > Jak ktos zaczal od zadzwonienia i trafil na moment gdy inny wyszedl na
    > krotko - to bardzo wygodna :-)

    +1

    > No w sumie w 21w moglby byc system rozpoznawania glosu i wysylania
    > tresci smsem :-)

    Już jest, google voice, działa bardzo wygodnie ;]

    (aha, z tym dzwonieniem vs sms - nie wiem dlaczego zakładasz, że każdy ale
    to absolutnie nosi przy pupie telefon 24/7...