  • 11. Data: 2014-03-16 22:09:07
    Temat: Re: motocykl
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-16 17:36, AZ pisze:

    > Marcinie, wydaje mi sie czy moze usprawiedliwiasz kretynizm userow sikacza?

    Nie usprawiedliwiam. Średnie IQ jest takie samo jak dla poprzedniego
    pokolenia. Tyle, że teraz prawie każdy może się wypowiedzieć publicznie
    i narobić sobie wstydu.

    Człowiek jako gatunek ma około 100 tys lat. Gdyby adoptować takie
    jaskiniowe dziecko z tamtej epoki - nie różniłoby się niczym od
    współczesnego.

    --
    MN

  • 12. Data: 2014-03-18 10:36:00
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Hinek <h...@f...pl> wrote:

    > Nie znam Owcy - ale trzeba mieć coś z żuka
    > gnojowego żeby prowadzić taki portal.

    Przecież na debilach można nieźle zarobić.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 13. Data: 2014-03-18 10:36:56
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    MarcinJM <m...@o...pl> wrote:

    > iPokolenie.

    Generacja Y. Zero samodzielnego myślenia.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 14. Data: 2014-03-18 13:13:25
    Od: Szymon Machel <s...@g...com>

    W dniu 2014-03-14 19:46, ponton12345 pisze:
    > jaki motocykl mam sobie kupić 125-1000 mc3 jest najlepsz ????

    żółty - żółte som najszypsze

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 15. Data: 2014-03-18 13:47:51
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Tue, 18 Mar 2014 13:13:25 +0100, Szymon Machel
    <s...@g...com> wrote:
    > żółty - żółte som najszypsze

    Ośmielam się nie zgodzić!
    Czerwone, czerwone so najszypsze!
    Wiem bo mam, szybciej już na nim jechać nie moge, znaczy już
    najszybszy

    --
    pozdro
    tadzik

    --
    pozdro
    tadzik

  • 16. Data: 2014-03-18 13:57:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-18 13:47, tadzik pisze:

    > Ośmielam się nie zgodzić!
    > Czerwone, czerwone so najszypsze!
    > Wiem bo mam, szybciej już na nim jechać nie moge, znaczy już najszybszy

    Ciągle Was to jeszcze śmieszy?

    --
    MN

  • 17. Data: 2014-03-18 14:06:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-03-18 13:57, Marcin N pisze:

    > Ciągle Was to jeszcze śmieszy?

    Idz w koncu do lekarza, niech ci wymontuje ten kij od szczotki

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 18. Data: 2014-03-18 14:13:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-18, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Ciągle Was to jeszcze śmieszy?

    Masz racje! Glupie i nic nie wnoszace dyskusje zamiast powaznej dyskusji,
    np. syntetyk czy polsyntetyk.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2014-03-18 14:36:39
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-18 14:13, AZ pisze:

    > Masz racje! Glupie i nic nie wnoszace dyskusje zamiast powaznej dyskusji,
    > np. syntetyk czy polsyntetyk.

    Otóż to!

    Ale na poważnie: naśmiewacie się ze ścigacza. Okazujecie pogardę ludziom
    piszącym z tamtej strony, po czym walicie stare oklepane dowcipy, które
    nie śmieszą już zupełnie nikogo, ale mają chyba rozbawić tych, którymi
    tak gardzicie.

    Jakaś logika obowiązuje nawet ludzi w średnim wieku.

    Czy nie?

    --
    MN

  • 20. Data: 2014-03-18 14:43:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-18, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    > piszącym z tamtej strony, po czym walicie stare oklepane dowcipy, które
    > nie śmieszą już zupełnie nikogo, ale mają chyba rozbawić tych, którymi

    Jak to nikogo? Smiesza mnie, Kucza i Tadzika. To jest nikogo?

    > Jakaś logika obowiązuje nawet ludzi w średnim wieku.
    >
    > Czy nie?

    Nie.

    PS. Slyszales kawal o wrobelku i motocykliscie?

    --
    Artur
    ZZR 1200