  • 1. Data: 2013-08-04 22:29:16
    Temat: na co nowego zamienic Vectrę?
    Od: s...@g...com

    W kwietniu 2014 kończy się leasing Vectry. Najprawdopodobniej zostanie oddana u
    okolicznego dealera Opla i wylizingowany będzie nowy samochód podobnej klasy.
    Co teraz jest lub będzie w kwietniu do wzięcia? Insygnia? Coś innego od Opla?
    A może jednak coś innej marki?

  • 2. Data: 2013-08-05 10:15:00
    Temat: Re: na co nowego zamienic Vectrę?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    s...@g...com nabazgrał(a):

> [...]
    > podobnej klasy. Co teraz jest lub będzie w kwietniu do wzięcia?
    > Insygnia? Coś innego od Opla? A może jednak coś innej marki?

    Do czego ma być auto ??
    Jak wozisz z tyłu osoby to zapomnij o Insygni chyba że kogoś nie lubisz :)
    dla kierowcy super auto choć jak pisali nie raz za dużo przycisków.
    Może dla odmiany nowe Volvo V40 ??

  • 3. Data: 2013-08-05 12:49:33
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2013 10:15:00 UTC+2 użytkownik Chris napisał:
    > s...@g...com nabazgrał(a):

    > Do czego ma być auto ??

    Do jeżdżenia: 70% miasto, 30% trasa, 50% jedna osoba, 40% dwie osoby, 10% 3 osoby.

  • 4. Data: 2013-08-05 13:03:17
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    s...@g...com nabazgrał(a):

    > Do jeżdżenia: 70% miasto, 30% trasa, 50% jedna osoba, 40% dwie osoby,
    > 10% 3 osoby.

    To ja bym nie brał Insygni, fajne auto ale w miescie się będzie marnować.
    Zobac za to Volvo jak pisałem wcześniej:
    http://www.motofilm.pl/2013/03/30/nowe-volvo-v40-d3-
    momentum-test/
    http://www.info-ekspert.pl/artykul-3301.html

  • 5. Data: 2013-08-05 13:16:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-05 13:03, Użytkownik Chris napisał:
> [...]
    >
    > To ja bym nie brał Insygni, fajne auto ale w miescie się będzie marnować.
    > Zobac za to Volvo jak pisałem wcześniej:

    A to volvo nie będzie ?
    No i po co normalnemu kierowcy poduszka powietrzna dla rozjeżdżanego
    pieszego ? Żeby więcej kosztowało ? Ja od tego auta trzymał bym się
    z daleka.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-08-05 13:23:09
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-05 13:16, RadoslawF pisze:
    (...)
    > No i po co normalnemu kierowcy poduszka powietrzna dla rozjeżdżanego
    > pieszego ? Żeby więcej kosztowało ?

    Nigdy nie znasz dnia ni godziny, a ludziom się błędy zdarzają.

    > Ja od tego auta trzymał bym się
    > z daleka.

    Bardzo fajny samochód...

  • 7. Data: 2013-08-05 13:44:58
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    RadoslawF nabazgrał(a):

    momentum-test/
    > A to volvo nie będzie ?

    Insygnia jak dla mnie jest za duża na misto, większe problemy w parkowaniu.
    Trasa co innego bo auto duże i wygodne ale tylko dla 2 osób, ja wysiedziałem
    całe 2 min bo tyle zajeło mi wejście, wygięcie się w choińskie Z i wyjście.

    > No i po co normalnemu kierowcy poduszka powietrzna dla rozjeżdżanego
    > pieszego ? Żeby więcej kosztowało ? Ja od tego auta trzymał bym się
    > z daleka.

    V40 jest tańsze niź insygnia :) a skoro coś jest w serii to czemu tego nie
    mieć ?? byłeś kiedyś w mieście ? nie raz jest tak że ktoś ci wyskoczy na
    maskę albo wjedzie rowerem a wtedy szansa na nie
    zabicie/połamanie/poturbowanie takiego osobnika jest mniejsza.

  • 8. Data: 2013-08-05 15:39:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-05 13:44, Użytkownik Chris napisał:

> [...]
    > parkowaniu. Trasa co innego bo auto duże i wygodne ale tylko dla 2 osób,
    > ja wysiedziałem całe 2 min bo tyle zajeło mi wejście, wygięcie się w

    Ale to miał być samochód uniwersalny robiący 30% przebiegu w trasie.

> [...]
    > wyskoczy na maskę albo wjedzie rowerem a wtedy szansa na nie
    > zabicie/połamanie/poturbowanie takiego osobnika jest mniejsza.

    Mieszkam w mieście od urodzenia i nie mam zamiaru płacić za
    bezpieczeństwo idioty który wyskakuje czy wyjeżdża mi pod
    maskę.
    Miałem taki przypadek daleko od przejścia wyskoczył mi z za
    autobusu taki śpieszący się batman, zahamowałem, zbiłem palanta
    z nóg i guza sobie nabił na opakowaniu po rozumku.
    Jak bym miał poduszkę i jakby odpaliła to ile tysięcy zł
    miałbym w plecy ? za cenę brku tego guza u idioty.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-08-05 15:43:07
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    RadoslawF nabazgrał(a):

    > Ale to miał być samochód uniwersalny robiący 30% przebiegu w trasie.

    No i dla tych 30% w/w auto też jest wygodne więc nie widzę problemu.

    > Mieszkam w mieście od urodzenia i nie mam zamiaru płacić za
    > bezpieczeństwo idioty który wyskakuje czy wyjeżdża mi pod
    > maskę.

    Ale cena tego bajeru jest w cenie podstawy auta o ile się nie mylę więc nic
    nie dopłacasz a po prostu masz w standardzie.

> [...]
    > Jak bym miał poduszkę i jakby odpaliła to ile tysięcy zł
    > miałbym w plecy ? za cenę brku tego guza u idioty.

    Od tego masz ubezpieczenie i ono pokrywa szkody.

  • 10. Data: 2013-08-05 15:44:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-05, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> [...]
    > Jak bym miał poduszkę i jakby odpaliła to ile tysięcy zł
    > miałbym w plecy ? za cenę brku tego guza u idioty.

    A jakby to byla Twoja matka?! Albo synek?!

    --
    Artur
    ZZR 1200